♥Så Älskade Från Första Stund♥

Inlägg publicerade under kategorin ♥ Maximilian 1-2 år ♥

Av Debora Persson - 30 januari 2011 10:45

     


God morgon.

Bilderna ovanför är från igår när mitt lilla hjärta skulle sova. Han låg och läste bok en bra stund i sin säng men tillslut ville han inte ligga där längre och fick hoppa upp i vår säng en stund tills han somnade innan vi la ner honom igen.

Idag är det söndag och vi ska åka in till parken och gå en runda där och även mata ankorna om dom är där idag. Det är ju jättefint väder ute så kan va skönt att komma ut i friska luften. Dock så tror jag det är jävligt kallt så får nog klä på oss.



Av Debora Persson - 27 januari 2011 19:43

Maximilian tittar på teletubbies och hade jätteroligt!


och en till....




Av Debora Persson - 27 januari 2011 18:32

Min pojk sitter just nu och glor på Teletubbies, på danska.. Han fick den filmen för snart ett år sedan men har inte tittat på den förrän nu, och det står på fodralet att de talar svenska, danska och finska men när man ska starta filmen så är det bara danska. Finns inte så man kan få välja språk men det får gå ändå.

Han sitter iallafall och gapskrattar åt dom.

Klappar händerna och vinkar.

Ny favoritfilm verkar det som:)


 

Av Debora Persson - 24 januari 2011 17:46

Igår, på sin 16månadersdag så firade Maximilian med både piggelin och så popcorn. Popcorn har han inte provat på innan och var rätt tveksam till det. Han tyckte nog inte om popcornen ;)  Glassen var desto godare:)

   


Glöm inte bort mitt Bloggsvar, här till vänster!

deboraperssons frågesida

Av Debora Persson - 23 januari 2011 19:28

 


16 månader har banne mig gått fort! Om två månader är min son hela ett och ett halvt år gammal. Stora pojken nu! ♥♥

Av Debora Persson - 22 januari 2011 20:37

Tjaa, pott-träningen har gått sådär idag..

Lilleman tyckte inte det var roligt att sitta på pottan och på toaletten ville han heller inte sitta riktigt på idag.

Han satt bara och pekade på blöjorna och drog ut en massa toalettpapper.

Nu ikväll fick det bli pottan igen men det var såklart roligare att leka med den så det blev varken nummer ett eller nummer två däri.. Mer övning får det bli i morgon! :)


 

Av Debora Persson - 22 januari 2011 16:00

När lilleman tog en powernap innan hade han en himla rolig sovställning!

 

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards