♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under mars 2009

Av Debora Persson - 30 mars 2009 22:12

Tjao


Jag har ett jävla snyggt påskris!!

Av Debora Persson - 30 mars 2009 09:19

Gårdagen var bra. Mamma var visserligen på sitt jobb större delen, men mormor var där och hon gjorde köttbullar.

Algot, jag och Karin var uppe på vinden en runda för att kolla sakerna till loppisen.

Hittade visserligen inte mkt mer, men Algot provade mössor och aphuvud..



Mamma kom hem sen, blev en runda ut i hästhagen för att hämta björkris och sedan gick vi upp på vinden, fick ju inte sälja vad som helst därifrån..

Sedan försvann mamma igen, hon skulle lämna Karin i Sölvesnorg och tvätta bilen och sola.

Algot och jag satte oss och spelade yatzy och fikade istället.

Min man kom och hämtade mig och så blev det hämfärd.




När jag vaknade i morse hade kattkräken vält ut krukan med allt mitt björkris och vatten över hela golvet.

Måste göra mig i ordning snart. Ska till jobbet sen. Tjao

Av Debora Persson - 29 mars 2009 09:55

Härligt väder idag. Är det samma väder hos mamma ska jag vara ute. J
Och så ska jag stjäla björkris av henne som jag ska som påskris.

Det är fan pissdyrt att köpa i affären!

Vaknade nyss. Fått från jobbet om jag kan jobba. Hade dom sagt det i fredags hade jag kunnat jobba, men nu har jag ju bestömt mig för att åka hem. LIte synd för hade egentligen behövt jobba lite extra.

Ska göra mig i ordning nu så vi kan komma hemåt snart. Vi skulle tydligen satsa på 11tiden. Så har en timme på mig, hur jag nu ska hinna det....?


Av Debora Persson - 28 mars 2009 19:11

Vi kom iväg vid 12tiden innan. Min man skulle inom sitt jobb innan vi drog till Ikea.

Mycket folk var det givetvis när vi kom. Men är ju lönehelg så folk passar väl på.

Lunch fick vi käka där med. Sjukt mycket folk. Men vi hittade bänken jag ville ha. Hittade en massa annat bråte med. Hela kalaset gick på 700 kronorför allt.



Det tog oss ( Med det menar jag att det var jag och Danne som satte ihop den. Min man hade andra "Viktiga" saker för sig.) år och dar att få ihop den.

Redigt jobbigt och varje gång man handlar något på Ikea som man blir tvungen att sätta ihop själv, så lovar man sig själv att det fan är sista gången man handlar på Ikea. Men lik förbannat så handlar man där igen och blir lika vansinnig varje gång.


Hade hellre betalat ett par hundra extra för att få hem den färdigmonterad.

Men tillslut fick vi iaf ihop den. Och den passar skit bra i mitt kök.


Sen bar det av till Svågertorp för att handla grejjer till min rabatt, hade ju fortfarande inte satt mina blommor i jorden. Detta fixade Danne åt mig sen. Okej, han gjorde sitt bästa. :P


Och eftersom dom två sitter och dricker grogg och spelar fifa så kmmer dom få arbeta för det med.

Dom ska göra pizza sedan. Ska sätta dom på mer arbete sedan.





Av Debora Persson - 28 mars 2009 08:17

Vaknade 7.30 idag.

Så blev att vi steg upp,och väckte Danne.

RIngde hem innan, Algot undrade varför jag ringde så tidigt. Men vet ju att dom är vakna vid denna tiden, och själv sa han att han varit vaken i två timmar..Stackarn.

Dr Phil nu innan frukost är inte fel, dessutom är dom så dumma amerkianarna. Att dom inte skäms.


Dagens bästa kommer vara Ikea. Ska ragga upp pojkarna och åka så snabbt som möjligt hade jag tänkt.

Av Debora Persson - 27 mars 2009 22:28

Dagens: Danne kom jävlar iatt! Det trodde jag fan aldrig. Men det gkorde han fan. Snacka om att man blev förvånad.

Dagen, eller kvällen har varit en pest på jobbet. Fick stänga själv i stort sett  och sjukt mycket att göra hela kvällen. Ser ut som jeriúsalems förstörelse på jobbet nu, men inte mitt problem. Jag är ledig imorrn i vilket fall. Och fan bud på att stänga av telefonen för kommer inte ställa upp att jobba nu kan jag säg..


Tänk att jag har fått min mamma så glad?!

Ja herregud, det trodde jag aldrig.


Och på tal om föräldrar, min pappa kommer på torsdag igen:) Visserligen väldigt tidigt på dygnet. Vid sjutiden ungefär. Då skulle han lämna sin svärmor här nere så då ville han ha kaffe, så då får han det:)


Lets dance nu, och sedan vetefan vad som sker.. The grudge 3 ska jag rösta på. Men dom kommer nog rösta på någon action skulle jag tro.


 

Av Debora Persson - 27 mars 2009 08:48

- Mamma ringde och väckte mig idag. Lite typiskt när jag väl kunde sova lite längre än vad jag gjort de senaste veckorna. Men skulle väl ändå upp snart..

- Jobba 11.3-20.3 idag.

- Danne kanske kommer sen, inte för att jag tror på det förrän han väl kommit ner om så kommer hända..?

- Imorrn ska vi till Ikea och handla. 

- Fotbollen imorrn kommer inte göra mig lika glad. Men den kommer visas på min tv.

- Söndag, funderar fortfarande om att åka ner till Blekinge. Har inte bestämt oss än. Men det lutar åt en liten resa.

- Käka frukost nu.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards