♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

Dålig förlorare

Av Debora Persson - 15 maj 2011 16:30

Herregud vad trött jag är idag!

Dock så kan jag inte gå och lägga mig eftersom mannen inte är hemma och min lilla älskling är INTE på sovhumör just nu..


Igårkväll och idag på förmiddagen har vi inte haft internet alls så därför har jag inte skrivit något. Har ju telefonen jag kan använda men det blir inte riktigt bra då.


Oskar var hos oss igår och vi gjorde hemmalagad pizza innan det var dags för Eurovision Song Contest.

Och efter pizzan blev det glass med frukter.

Jag är en rikigt dålig förlorare så jag är inte alls nöjd med gårdagens resultat. Visst vi kom trea men eftersom vi inte vann så kunde vi lika gärna kommit sist då... Snubblade lite på mållinjen och det är ju inte rättvist.

Nu har vi ju inte varit såhär bra sen 1999 och det är väl bra. Men totalt värdelöst ändå eftersom bara en kan vinna.


(Lite som mitt sista matteprov häromdagen. Hade jag klarat det så hade jag varit klar med den kursen nu. Istället är jag 1 jäkla poäng ifrån att tacka, bocka och buga för tiden jag haft med min gamla mattebok. Ett poäng! Så jävla besviken blir man. Hade känts bättre om jag haft alla fel utom ett poäng för då hade jag inte snubblat på mållinjen iallafall.)


Men men, det kommer ESC fler gånger och nästa gång kan vi väl ändå få vinna. Hallå, Azerbajdzjan? Vilka röstar på dom egetntligen? Så går det med svenska låtskrivare, då röstade säkert vi svenskar på dom så dom vann. Typiskt.


Det roliga var ju att det alltid varje år är tyskarna som försöker rösta på sig själva sa dom.

Att även om man inte får rösta på sitt eget land så är det mest tyskar som försöker med det.

Lite festligt.   


 

 
 
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

15 maj 2011 20:26

Sverige borde ha vunnit!!

http://adaras.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards