♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under juni 2012

Av Debora Persson - 30 juni 2012 21:11

stl 50-86


 


  

                   


stl 86-122

 

                         

Av Debora Persson - 30 juni 2012 20:09

Kan det vara så att sommaren har kommit nu? Vi har haft sol hela dagen och hela familjen har haft shorts på sig. Då måste det väl ändå äntligen vara sommar nu eller!? Hoppas Hoppas det håller i sig!

Av Debora Persson - 30 juni 2012 10:07

Bilder från när vi var i Elleholm i torsdags.

                     

Av Debora Persson - 29 juni 2012 08:17

God morgon.

Äntligen fredag, fast det kändes lite som fredag igår faktiskt. Men nu är det helg. Mannen är på jobbet och båda mina små gull sover fortfarande gott. Tror dock de vaknar snart ;)

Solen skiner och vi hoppas vädret håller i sig så vi kan ut och leka lite senare.

Igår var vi ute i Elleholm och sprang lite. Bilder kommer senare.

Nu hör jag ett av mina hjärtan... :)

Av Debora Persson - 28 juni 2012 21:41

Igår var jag och Maximilian och fick lite "egentid" med varandra. Jag hade köpt biljetter till cirkus Olympia till mig och honom. Hjärtat tyckte om det men han var rätt otålig och han har mycket springg i benen... I pausen tog de in små hästar in till tältet och självklart ville Maximilian rida. Djävulska priser på att rida en liten ponny två små varv, typ 1 minut tog det. Men är hjärtat glad så är jag glad! Försökte få honoma tt hellre vilja åka hem till sin mormor en annan dag och rida hur mycket han vill men det gick han ju inte med på. Snacka om att killen blev superbesviken när han tvingades hoppa av hästen efter 1 minut..Han var jätteldesen hur länge som helst där efter. Men men, det var kul så länge det varade kan man väl säga ;)

Damen med hundarna har ju varit med sen jag var liten och gick på cirkus så henne kände man ju igen, men cirkusen var bra iallafall. Helt klart värt det!

Nästa år kan vi gå hela familjen och det ser Maximilian verkligen fram emot!


Tog inte så mycket bilder då de inte alls blev bra. Med blixt på så fick bilderna massa "prickar" och utan blixt på blev bilderna suddiga.

Jag filmade mest och det vet jag att Maximilian uppskattar. Han tycker om att titta på vad vi gjort och sett.

 

Spindelmannen.

    Hundarna     Gå på lina..   Kamelerna var roliga tyckte Maximilian!       Maximilian rider på ponny!     

Av Debora Persson - 28 juni 2012 09:15

Bilder från i tisdags.

Vilmer käkar majskrokar.

       

Kladdnisse när han äter lunch. Han äter med hela ansiktet kan man kanske säga....

Av Debora Persson - 26 juni 2012 15:17

I söndags bar det av mot Ullared för shopping. Med oss hade vi Oskar. Maximilian lämnade vi hemma hos min mamma så han fick leka där under dagen. Han var fortfarande febrig och dålig men han var inga problem att lämna. Han vinkade och sen tror jag de gick upp och tittade på barnprogram.

Vid lite efter 10 tror jag vi var framme och kunde börja handla. Trodde det skulle vara mindre folk på stället eftersom det var precis innan löning men icke da! Mycket folk var det, dock inte som förra gången när vi var där då det var besöksrekord den dagen!

Besviken på vad barnavdelningen hade för kläder till barnen. Fast de precis öppnat en helt ny våning med barnkläder så hittade vi knappt någonting! Absolut inget i stort sett. Vilmer fick sig ett par shorts i stort sett. Lite strumpor och småplock men inga klädersplagg mer än shortsen. Trodde jag skulle hitta massor med tröjor och bodys till honom men de hade ingenting. Det var inte alls mycket över huvudtaget de hade i Vilmers storlek. Till Maximilian hittade vi lite mer. Några tröjor, en dress och ett par byxor tror jag. Och lite strumpor och kalsonger men inget roligt. Hade önskat de hade haft lite mer färgglada kläder men det är inte alls mycket att hurra över för tillfället. Vet inte hur det är med tjejkläder men det känns som om det fanns mycket mer av det än pojkkläder. Förutom lite kläder till barnen hittade vi själva lite kläder till oss själva med.

Tiden tickade på som bara den och vi hann inte med att titta på alla avdelningar. När klockan passerat 16 så var kassaköerna kilometerlånga eftersom det stängde klockan 17 denna dagen. Och med långa köer så kunde man inte gå vid sista avdelningarna och trängas där heller bland köande människor. Men vi fick ändå en hel del inhandlat trots allt men inte allt vi var ute efter. Sällskapsspel skulle vi köpt och pussel till Maximilian för det hade de massor av när vi var där senast men denna gången fanns det knappt något alls. Inga spel till oss alls. Maximilian hittade vi ett spel till och två pussel. ;(

Eftersom han älskar att pussla så trodde vi att vi skulle hitta massor till honom..



     

Det får istället bli en resa upp senare i höst med kanske, då de hunnit få in vinterkläder till barnen med då istället.



Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards