♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under juli 2008

Av Debora Persson - 31 juli 2008 22:35

Förresten fyller Jackline 20 år idag! Grattis!


Hittade gammal bild på henne från när vi gick i nian, samma dag som jag flyttade från Kaxholmen

Av Debora Persson - 31 juli 2008 20:47

Helt slut nu. Jobbat 10.30-19.30 Men gick ganska bra ändå. Mer på slutet som jag började bli så jävla trött.

Funderar på att städa lite, måste ju få de fint innan mamma och de kommer på lördag. Men vetefan hur jag ska hinna allt? Imorrn jobbar jag ju 11-20 så hinner ju knappt ngt då heller. Blir kanske film med Fanny ikväll när hon kommer hem. Får se, trodde ju att jag inte började förrän 12 imorrn ju. 

Förresten kommer min man ner på måndag iaf. Han blev tvungen till det för han ska på jobbintervju på tisdag:)

Av Debora Persson - 30 juli 2008 14:07

yes, mamma, Algot, Karin och mormor kommer till mig på lördag!

Ska bli så kul! 

Imorse åkte min man hem till Mörrum igen. Han ska tömma lägenheten där. När han pkte hem fick han punktering på bilen så nu har han inte råd att komma hem till mig på måndag:( Så han kommer jag inte träffa på mer än en vecka nu.


Nu ska jag snart iväg och jobba!

Av Debora Persson - 30 juli 2008 09:44

tjo. Igår blev dagen väldigt bra. Vi hämtade Fanny halv tolv på centralen så åkte vi och käkade sedanåkte vi och shoppade. handlade födelsedagspresent till Kalleponken.

Efteråt var vi enormt badsugna så det blev stranden för vår del. Skitskönt var det, men låg väl bara två timmar innan vi fick åka hem och göra oss i ordning igen.

Vi tog bussen till stan för att käka. Efter det blev det en öl, eller ja, blev lite mer än en öl..


Av Debora Persson - 29 juli 2008 09:29

Klockan är 09.29, och det är 21 grader i malmö. Fan vad gott!

Vi ska vänta på att Fanny ska komma hem från sin lilla visit i karlshamn. Fick just sms av henne så hon är hemma halv tolv i malmö. Blir väl mat på stan och en runda där, sen kanske bad? Ikväll ska vi dricka öl med? Fan vad gott att vara ledig!


Av Debora Persson - 28 juli 2008 22:24

Jobbat idag 10-19. Det känns. Helt slut nu efter fyra dagar när man börjat så tidigt jämfört mot vad jag brukar göra.

Sen kom jag hem, tog det lite lugnt sen blev jag ivägdragen för min man vill ebada men jag pallade fan inte men fick följa med ändå. Men blev inget bad i vilket fall så vi åkte till statoil och köpte glass istället.

 Idag fick jag med kort från Algot från när mamma och dom var i stockholm. Det var kungafamiljen på kortet. Han var så glad för han skulle få titta på slottet. Har inte pratat med han sen han kom hem därifrån, men har hört att han köpte en HALOGUBBE, och hörde en hel del från mamma som han hade gjort som han skämdes lite över för hon fick inte berätta det för mig nämligen så hon fick berätta det på engelska. Väldigt roligt. Dessutom kommer kanske mamma, Algot, Karin och mormor och hälsar på mig på lördag! Hoppas det för jag saknar dom faktiskt!

Av Debora Persson - 27 juli 2008 22:56

Idag har jag  jobbat mellan 10-18. Ganska jobbigt med tanke på hur fint och varmt vädret är. Sådana här dagar man verkligen vill vara hemma. Men blir inte förrän på tisdag.

Fanny hämtade mig efter jobbet så handlade vi mat till grillningen. Min man var och tittade på fotbollsmatch med sin bror och hans son.

Vi skulle ha maten klar när min man kom hem men vi insåg ganska snabbt att vi inte hade någon tändvätska kvar så vi hällde på ren sprit på kolen, men var fega för att tända på så jag var tvungen att ringa min pappa och fråga om man unde elda med sprit, och ja vi skulle inte sprängas och hade vi så pass mycket sprit så vi hade råd att elda med den så visst, det skulle väl gå. Men det funkade inte som vi trodde, det funkade inte alls.

Sen fick vi ta ett värmeljus och sätta vid kolen, men funkade fan inte heller. Vi fick tillochmed ta till kolen som man använder till vattenpipan, den brukar vara lätt att få fyr på men funkade inte heller. Slutade med att min man fick köpa tändvätska på vägen hem från matchen. Sen gick det undan!


Efter maten åkte vi till sibbarp och badade. JAG BADADE FÖRSTA GÅNGEN ÖVERHUVUDTAGET DETTTA ÅRET! och jag tyckte inte ens det var kallt.

Det var väldigt kul, blir säkert av imorrn med efter jobbet.


Av Debora Persson - 26 juli 2008 22:41

hallå. nu har jag skaffat en blogg jag med som alla andra har gjort..får la se hur de går med den saken. 

just nu sitter jag och min man och väntar på fanny vi ska kanske åka och ta ett dopp sen antagligen får se hur det blir. annars blir det imorrnkväll efter jobb, fotbollsmatch och grillning!

Tidigare månad - Senare månad

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards