♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under september 2008

Av Debora Persson - 30 september 2008 18:29

Man börjar gråta.

http://www.youtube.com/watch?v=oiGKWoJi5qM&NR=1
Av Debora Persson - 30 september 2008 15:40

hejhopp. Idag är jag verkligen jättetrött. Jobabt visserligen bara 8.30-14 idag, kunde jobbat löngre men orkade fan inte.

Men tiden gick fort idag. 

Nu ska här mysas med Sally.

Av Debora Persson - 29 september 2008 19:39

Hej hopp. Hemma nu efter ca 12 timmar. Vi pkte ju vid sju i morsen men vatt framme vid elvatiden. Tog lite extra tid eftersom vi stannade och käkade frukost, och så råkade vi köra en runda i Falkenbergs radhusområde med:P


Men vi kom fram till sist iallafall. Ingen kö in så det var ju bra.

Mycket folk där inne visserligen, galna kärringar som skulle springa fram med sina kundvagnar. De sket i om dom körde in i folk, bara dom var först fram till hyllorna.

Julgrejjerna hade kommit fram på hyllorna med redan. Men fanns inte så mycket kul ändå. Annars hade vi ju hoppats på åtminstone komma hem med en julgran:P


Men men, nu 2260 kronor fattigare i plånboken, plus mat och resa. Det blev hela 87 varor i mina kassar. 

Usch jag är faktiskt fattig nu.


Nu ska här packas upp iallafall.

Av Debora Persson - 29 september 2008 06:42

gomorrn, vaknade redan halv sex i morse. Trodde jag inte hört klockan när den skulle ringa vid sex. Men det var lugnt. Nu är jag uppe iallafall, snart klar för att åka!

Först ska jag mysa lite med min lilla bebis med innan jag drar upp till Fanny!

Av Debora Persson - 28 september 2008 14:07

Hej hopp. Vi har beslutat byta namn på katten. Stina passar visserligen till en katt men hon ser ut som en Sally. Bosse och Sally är deet nu. Kommer Maja hem blir det bättre, för henne saknar vi jätte mycket!

Har lämnat av Kalle och Vilma på centralen nu iallafall. Innan dess käkade vi på donken. Var jätte trevligt att ha dom här hemma! Fast vi var trötta som svin allihopa. Men vi hade kul iallafall tycker jag.


Nu är vi hemma igen, ska städa och diska lite. Sen ska vi in och hämta Fanny på centralen sen åker vi ovh handlar.

 Lägga oss tidigt ikväll med, imorrn bär det av klockan 07.00 Tyvärr kunde inte Jenny följa med nu eftersom hon blivit sjuk, men vi klarar nog det ändå, jag och Fanny.

Nu ska jag nog slänga in tvätt i maskinen..


Av Debora Persson - 28 september 2008 08:26

Uppe tidigt idag med. Kan inte hjälpa det. Igår blev det faktiskt ganska lugnt, blev lite spel och så till slut blev det film innan jag somande.

Vi beslutade att vår nya bebis ska heta Stina. Hon kommer nog trivas här iaf tror jag.. En annan katt brukar ju gömma sig när dom kommer till ett nytt ställe och knappt komma fram ju. Särskillt när det finns en annan jättestor katt i hushållet. Men Stina vatt ute hela tiden och lekte ...


Nu ska jag gå och se vart Stina tagit vägen.

Av Debora Persson - 27 september 2008 19:07

Nyss hemkommen från Blekinge. Det var tufft ett tag vill jag lova. Trodde ett tag att jag varken skulle få hem en bebis, Kalle eller Vilma.

Först vatt vi hos min mans föräldrar en stund och pratade, sedan åkte vi in till Karlshamn för att handla på systemet och sen lite kattmat. Men efter systemet stannade bilen. Fick typ inte igång den och det gick inte ens att rulla på den. Jag blev livrädd för jag skulle ju åka hem IDAG! Så min mans pappa fick komma och försöka hjälpa oss. Och jag fick ringa min pappa så han fick rädda oss oxå. Så fick vi igång bilen, men inte säkert vi skulle kunna köra mkt mer med den så jag fick ringa min mamma så hon kunde hämta mig. Men till slut fick vi igång bilen och mamma slapp hämta mig! Fan trodde jag skulle få ta tåget hem ikväll utan katt, kalle och vilma!


 Så jag och min man åkte och hämtade Kalleponken.

 Sen åkte vi hem till mamma en stund.

Åkte därifrån vid 16.00 ca och hämtade Vilma i sbg och sen stannade i kstad en stund.

Nu, väl hemma blir det lite fest.


Välkommen hem till vår bebis med. Ingen namn har vi kommit på än, men har ett på G.

Av Debora Persson - 27 september 2008 07:16

Uppe med tuppen. Idag är det äntligen lördag och jag har väntat på denna dagen hur länge som helst. (jag märker att jag låter som ett barn på julafton.)

Om ca 45 minuter kör vi hem till Blekinge och ikväll har vi med oss Kalle, Vilma och en bebis hem.

Nu ska vi se om Fanny snart är vaken med..

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards