♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under juni 2009

Av Debora Persson - 30 juni 2009 22:03

Into the blue nu. På trean. Jag älskar filmer där dom befinner sig i vattnet för man får sån jävla panik. Särskillt när dom är jagade som i hajfilmer.

Men denna filmen är inte så farlig egentligen. Men dom befinner sig ivatten iallafall.


Av Debora Persson - 30 juni 2009 21:30

Du är på dag 187 av 280. (66,8%).
Du är i vecka 27.
Du har gått 26 fulla veckor och 4 fulla dagar (v26+4).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden.
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tors 1 okt 2009
Du har 93 dagar kvar till beräknad förlossning.



Av Debora Persson - 30 juni 2009 21:03

Tänk att det är sista dagen i juni idag.

Juni har gått snabbt och det är skönt att den är över.

Jag har fått nog av juni nu.

En månad till har försvunnit ur våra liv.

Men det är skönt.


Mycket roligt händer i juli med. Men det tar vi imorrn, orkar inte skriva såå mycket.


Vi, jag, min man och Fanny var nyss nere i Sibbarp för dom två skulle bada.

Jag har dock ingen lust att bada förrän solen steker mig till bacon och vattnet ligger runt 25 grader.


Det gjorde det inte idag. Åskan kom dessutom och ett par droppar regn.

Bara för att jag ringde min pappa 10 minuter tidigare och han frågade om vi ahde regn. Så typiskt.


Nu ska jag och min man snart äta middag. Blir sen middag märker jag nu, men jag jobbade över idag och var inte hemma färrän närmre 20.00

Och sen badet på det.


Fick hem våra Göteborgpass idag. Det enda som nu fattas är att det ska bli måndag 6 juli klockan 07.00 så vi kan bege oss uppåt i ladet.



 

Av Debora Persson - 30 juni 2009 20:52

Dagen började bra.

Nu är jag bara sur och irriterad och hatar människor.

Gillar inte mitt liv alls just nu.

Lägga mig och sova. Det kan jag behöva för jag är sjukt trött idag. Känns inte som om jag hinner med mitt eget liv utan måste leva alla andras liv istället.

Anpassa mig hit och dit.


Av Debora Persson - 30 juni 2009 09:33

Både idag och igår sov jag någorlunda länge. Till 9. Annars brukar jag vakna vid 7. Kan man kalla sovmorgon.

Sitter just nu och väntar på frukosten ska närma sig bordet så jag kan äta.

Jobb idag. 13-19. Bara för min man är ledig. Så typiskt. Men han får turen att tvätta och fixa.


Fint väder idag, och det är faktiskt skönt för då kommer vi inte ha mycket att göra på jobbet och då kommer jag inte få lika ont och bli lika trött.



Av Debora Persson - 29 juni 2009 21:55

Det kryper så förbannat i benen på mig.

Vad gör man åt sånt egentligen?


 

Det sparkas i magen på mig. Det är visserligen desto mycket trevligare. Den åker upp och ner, höger, vänster. Ser väldigt kul ut.

Han har nog roligt där inne isåfall. Rätt som det är får man sig en rejäl spark.


Det är ju bara 94 dagar kvar till han kommer till oss. Känns långt borta just nu, men eftersom sommaren alltid går alldeles för snabbt så går det nog snabbt tills sommaren är över, sen kan han få komma!

Tre månader kvar  på onsdag.



Av Debora Persson - 29 juni 2009 21:00

 26 + 3





 Sally sover stenhårt.





































Av Debora Persson - 29 juni 2009 20:21

Lagom seg faktiskt.

Min man och Danielsson kom innan, hann ta av sig skorna i stort sett och sen bar det ner till affären sen släppte dom av mig och dom drog på fotboll.

Vad ska jag göra hela kvällen?

Jag är rastlös till tusen men orkar egetligen inte göra något. Lite sällskap hade inte skadat.

Jag får titta på Lotta På Liseberg istället.


Liseberg befinner jag mig om en vecka. Dock inte hos Lotta. Och dock blir det inga karuseller heller. Lite surt eftersom man inte varit där sen i slutet på sexan och man har inte åkt en karusell sen dess, men är man gravid får man inte åka annat än parisehjulet. Men vi kommer ha kul där ändå. Blir ju bara ett par timmar i vilket fall.


Vi ska ju hinna med en massa annat med den dagen! Paddan tillexempel=D


Nu ska jag äta lite hade jag tänkt.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards