♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under september 2010

Av Debora Persson - 30 september 2010 21:37

Lilleman har inte alls varit på glatt humör ikväll stackarn.. :(

Men nu ligger han och sover så vi hoppas på en god natts sömn.

Jag har fått lite gjort ändå ikväll.

När mannen kom hem satt jag och Lilleman i bilen och väntade på honom så vi kunde åka och handla lite samt hämta ut foton som vi beställt. Bland annat från Maximilians kalas och även bilder som ska i Maximilians egna album till dagis  

(på måndagkväll ska vi dit på möte och då ska vi även göra ett litet fotoalbum till Maximilian),

vi har ätit kvällsmat/middag, klistrat in foto i våra album och slagit in födelsedagspresent till min käre mor som vi ska till på lördag.

Nu är det strax läggdags för min del eftersom jag är så nedrans trött.


 

Av Debora Persson - 30 september 2010 17:43

Långdag i skolan idag med.

Hämtade Maximilian på dagis så fort jag kom hem.


Lilla plutten hade somnat vid matbordet två gånger idag! Först frukost och sen middagen. Snacka om att han måste varit trött!

Och så fort vi kom hem så höll han på att somna.

Men så kan det nog va att han håller på att bli lite sjuk.

Andra barn på dagis är sjuka och Maximilian hostade en del i morse innan vi gick till dagis.

När jag hämtade honom var han helt rossligt och hes stackaren ;(

Får hoppas han inte blir sämre och att han istället blir bättre så vi slipper hålla oss hemma i morgon. Han får ju inte bli sämre nu när vi ska iväg hela helgen :(


För övrigt så är jag på mycket bättre humör idag :) Dock så är jag trött eftersom jag vakande till och från hela natten men har ändå överlevt dagen :)

 

Av Debora Persson - 30 september 2010 06:38

Hela gårdagen var mest en besvikelse.

I natt har jag knappt sovit något alls. Vaknat tusen gånger och bara vridit mig hela tiden så idag är jag med trött men är iallafall på lite bättre humör.

Nu blir det iallafall morgonmys innan vi ska ta och bege oss.

Av Debora Persson - 29 september 2010 20:55

Lagom irriterande att man aldrig kan få plugga ifred.

Har sjukt mycket att göra men får det aldrig gjort...

Och ja, jag är redan på dåligt humör!

Jag går och lägger mig nu.


 

Av Debora Persson - 29 september 2010 17:18

Äntligen hemma!

Men inget mys med min prins direkt eftersom vi hann bara hem och han satte sig och åt lite russin sen däckade han.

Så han var nog ganska trött då antar jag. Inga protester alls innan han somnade nu heller. Tänk om det vore så väl på kvällarna när han ska sova för natten ;)

Nu får han ju inte sova så länge för då somnar han aldrig ikväll.

Men innan jag väcker han så ska jag göra lite nytta iallafall:)


Av Debora Persson - 29 september 2010 06:16

Jag skulle kunnat sova flera timmar till idag känner jag. Otroligt trött idag även om jag la mig innan 22 igår. Min prins han ligger kvar och snarkar inne i  sovrummet. Får snart väcka honom om han ska va på dagis om 45 minuter.

Jag är långt ifrån klar jag med så borde kanske lägga på ett kol om jag ska hinna.

Av Debora Persson - 28 september 2010 21:14

Fia har precis åkt ifrån oss nu. Hon hämtade mig på skolan vid 14-tiden idag sen åkte vi hem och sen hämtade vi Maximilian på dagis. Blev fika och massor av prat som vanligt. Maximilian fick födelsedagspresenter av henne och Henke. Pussel och lego fick han så det var perfekta födelsedagspresenter! :)

Massor av mer prat blev det och så lagade vi middag lagom till mannen kom hem vid 19-tiden.

Dagen har verkligen gått snabbt så det betyder att vi har haft roligt iallafall:)


Nu ska jag försöka plugga lite innan läggdags!


 

Av Debora Persson - 28 september 2010 06:34

Helt kolsvart ute fortfarande. Det märks att det är höst. Svårare att stiga upp på morgonen och det är kallt.

Maximilian är uppe han med nu. Han ligger i sin lilla fåtölj som är utbäddad och tittar på barnprogram.

Snart ska vi till dagis och skola. I eftermiddag får jag och Maximilian besök av vår bästa vän :)


 

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards