♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under augusti 2010

Av Debora Persson - 11 augusti 2010 17:39

Tjohej!

Strax innan 10.00 idag ringde det på dörren, och det var självklart Fia som kom på besök. Hon kom med nybakade frallor så vi satte oss och åt nästan direkt.

Vi myste med fina sonen och pratade massor med strunt som vanligt.. ;)

Sen skulle vi in till stan, plockade upp lillasyster på vägen. Innan vi åkte hem från stan så blev vi akut hungriga så fick bli lunch på stan med innan vi begav oss.

Väl hemma igen blev det kaffe, gosemys med Maximilian och ännu mera prat, prat och prat ;)

Vid 17 var hon tvungen att bege sig hemåt igen eftersom hon skulle packa till i morgon för då skulle de iväg.

Men vi har iallafall haft en störtskön och trevlig dag som alltid när vi umgås!


Nu har precis Maximilian somnat och vi väntar mest in mannen som är på väg hem från jobbet. Hans tåg är som vanligt försenat så han kommer inte komma hem förräns tidigast 19.30 ;(


 

Av Debora Persson - 11 augusti 2010 08:14


God Morgon på er!

Idag tog vi lite sovmorgon till 07.30 Låg kvar i sängen en stund för morgonmys och snart ska vi äta frukost.

Om ett par timmar får vi besök och jag ska försöka hinna fixa lite innan dess.

 

Av Debora Persson - 10 augusti 2010 20:48

Usch, har varit en jobbig dag. För att göra en lång historia kort så kan jag säga att den mest bestått av lååång väntan och mycket letande i höga gräset bland alla fästingar- utan bra resultat, vi hittade inte det vi letade efter :(

Just nu mår jag lagom illa och orkar inte göra alls något mer än ingenting.

Kvällen kommer avslutas med tv och mys med pojkarna. Hoppar äver det jag egentligen skulle göra, det får göras i morgon bitti innan jag och Maximilian får finbesök.:)

Av Debora Persson - 10 augusti 2010 11:51

För ett år sedan såg han ut såhär, min lilla herre.

Tänk vad han har vuxit sen dess:)

Lite skillnad på de 1973 gram han vägde då och hans 10,3 kg idag...


För de som inte ser, så är det hans ansikte på bilderna..

       

Av Debora Persson - 10 augusti 2010 10:18

Idag fyller min stora största lillebror hela 19 år! Nu är han inte så liten längre, Kalleponken.

  


        Grattis!

Av Debora Persson - 10 augusti 2010 08:03


Klipp från igår på mitt lilla hjärtegull.


Vi var uppe vid 7 idag. Nu ska vi ta och bege oss bort mot studentlägenheterna för K ringde innan och behövde hjälp med en sak så vi beger oss snarast. Usch, ingen lust alls att ta mig ut nu. Ser ut som ett jäkla troll i huvudet men det får gå ändå. Kan ju inte vara så mycket folk ute nu...

Sen när vi kommer hem får vi se vad dagen kommer bjuda på. Ska ta och fixa lite här hemma iallafall för i morgon får vi besök på morgonen/förmiddagen :)

Av Debora Persson - 9 augusti 2010 21:44

Äntligen har jag fått de fina bilderna av pappa som togs när vi var där och hälsade på. Jämför hans bilder med mina så förstår ni varför jag önskar mig en systemkamera! De bilderna blir tusen gånger mycket bättre än en vanlig digital..


Tryck på bilderna för att se dom större. Älskar bilderna när Maximilian är i närbild!

                                                                                           

Av Debora Persson - 9 augusti 2010 19:21

Jag var i köket och fixade lite i max två minuter. När jag kommer tillbaka har min lilla herre fått tag i en toarulle och satt och lekte med. Busunge. ♥♥♥

 

♥♥♥  Han var överlycklig över vad han hittat på! :)    ♥♥♥

 

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards