♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under maj 2009

Av Debora Persson - 5 maj 2009 10:50

Inte fan är man piggare men det får funka. Det tråkiga är ju att man hartisdag, onsdag, torsdag och fredag kvar innnan man får vara ledig. Är annars van vid att ha någon dag mitt i veckan ledig med. Känns lite tungt.

Idag regnar det lite. Det är pissväder ute. Kommer betyda mycket på jobb tror jag.

Om man skulle gå och platta håret och sen käka något innan man är heöt klar för avfärd till jobbet.


Usch, inget majväder alls detta. Saknar solen.

Av Debora Persson - 5 maj 2009 09:28

Ganska trött känner jag men ska snart in i duschen så piggnar väl till då hoppas jag. Blir ju jobb idag med.

Har fått schema för nästa vecka nu och den veckan ser bra ut. Öppning de flesta dagar. Börjar gilla öppning faktiskt. Eftersom jag vaknar så tidigt nu för tiden iallafall och så hinner man med så mycket mer på eftermiddagen. Men som vanligt med vår vanliga tur så jobbar ju min man kvällar mest nästa vecka.

roligt.



Av Debora Persson - 4 maj 2009 21:58

Jobbat klart för denna dagen. Var klara vid halv, men min man tittade på fotboll så jag fick vänta.

Gick och handlade lite tomater och sånt till maten vi ska ha med imorrn till jobben. 

Nu har vi precis ätit klart och tittat lite tv. 

Ska fixa lite. Lägga in de små kläderna i byrån och sedan mysa med min Sally som precis kom hem efter x antal timmar ute på vift. Och min man givetvis.

Det blir OC på tv.



Av Debora Persson - 4 maj 2009 11:48

Jag tror fan jag ska bli mörk igen.

Ska färha håret mörkt. Som jag hade när jag gick i tvåan ungefär?

Det blir jobbigt att färga skiten ljus så allt blir likadant varje gång. Det är lättare med mörkt. Det syns inte lika mycket när det är lite skilland på färgen.


Så ska det nog fan bli.

Min man och jag ska strax åka. Börjar inte jobba förrän 14 idag men vi ska in till stan och checka läget.

Ska bara göra lite käk jag ska ha med mig till jobbet först.

Tjao

Av Debora Persson - 4 maj 2009 08:27

Egentligen ska jag inte stiga upp förrän 8.30 Men vaknade som vanligt mycket tidigare.

Visserligen tycker jag det är skönt, för gillar inte att sova bort hela dagarna. Bättre att komma upp i tid och kunna göra en massa saker istället för att sova fram till eftermiddag. Tycker jag.

Ser kallt ute. Det regnade igårkväll så kanske regnar lite idag med? Ser ut som om det kommer när som helst igen.

Ska snart väcka min man så vi kan käka frukost tillsammans.


Av Debora Persson - 3 maj 2009 22:05

Denna veckan över.

Imorrn är det ny vecka och jag jobbar måndag- fredag och de otroligt trista tiderna 13-20.45 i stort sett varje dag. Utom imorrn för då börjar jag bara en timme senare.

Kommer bli en dryg vecka vill jag lova.

Schema för nästa vecka och fram har vi inte ens fått så vetfan hur man får jobba sen. 

Annars brukar vi ha schema för en månad fram men nu har man knappt en vecka.

Hur lätt är det att planera in sitt liv på en vecka?





Av Debora Persson - 3 maj 2009 21:52

Färdigdeklarerade för denna gången.

Som vanligt Sista minuten.

Vi har bara skjutit upp det hela tiden men nu har vi äntligen fått det gjort!

Vetefan om det är rätt alltihopa. Har inte kontrollerat det. Har inte haft varken ork eller lust att göra det. Folk kan ju sitta och deklarera i hur lång tid som helst. 

Inte jag. Jag litar på detsom står för denna gången.

Nästa gpng får man väl kontrollera det lite mer.


Dessutom har vi fått alla våra jäkla räkningar betalda.

De flesta iallafall. Gudars vad vi är fattiga denna månaden.

Får som sagt hoppas Maj går snabbt fram till lönen kommer.

Men skönt att få allt gjort.

Känns som om vi har utgifter till upp över öronen just nu. Men det är väl för man tänker framåt med. Mycket som ska inhandlas. Tur man får en del men det dyraste står vi för själva. :)





Av Debora Persson - 3 maj 2009 17:16

Sjukt trött, borde nog lägga mig och vila 5 minuter. Men ser lite ut som Jerusalems förstörelse här hemma nu efter denna helgen.

Så borde städa lite med. Och diska. 

Sova lite först.

Min man slutar om 45 minuter så ska vi väl åka och handla med. Ska göra en fetingsallad hade jag tänkt.

Mysa med Sally.

Ska ringa hem snart och se om Karin och Algot kommit hem.

Eller Karin hon skulle ju till Khaled så det är ju bara Nallen somska ha kommti hem.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards