♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under september 2010

Av Debora Persson - 4 september 2010 20:46

" Får jag en puss?" frågar man och han fullkomligt attakerar en med öppen mun.

Man får emellanåt en väldigt blöt puss men hur mysigt är det inte då??

Det är vad man kallar lycka rättare sagt.

  


 

Av Debora Persson - 4 september 2010 19:36

Hallå där.

Idag har vi som sagt tillbringat dagen i Bromölla. Åkte först och mötte mannens föräldrar och sen drog vi för att kolla på lite husvisning.

Fick med mig en hel del gratispennor med oss hem och Maximilian fick sig en ballong.

Efteråt åkte vi till campingen där T & T har sin husvagn, en stund senare kom även mannens farmor och Nisse och då blev det lite fika.

Var nere vid sjön en vända och lite senare så blev det lite mat innan vi fick bege oss hem efterrsom Maximilian blivit trött och gnällig.

Han var jättetrött men inte somnade han för det. Varit hemma en timme nu och han har fortfarande inte somnat. Vilket är bra egentligen för när han snart kommer somna så somnar han förhoppningsvis för natten.


                 

Av Debora Persson - 4 september 2010 08:53

God Morgon!

Idag fick vi faktiskt lite sovmorgon till 08.00 (fast å andra sidan har Maximilian  sovit dåligt i natt så då har vi vaknat)

Nu har vi ätit frukost och ska snart göra oss klara för avfärd. Ska åka om en timme så är  lite stressat. Vi ska som sagt till Bromölla och tillbringa dagen där med mannens föräldrar mfl.

Ser ut att bli fint väder ute idag så får hoppas det fortsätter så med.


 


Av Debora Persson - 3 september 2010 20:35

Idag har vi inte gjort alls mycket här hemma egentligen.

Skulle åkt till Karlshamn men det blev väl inställt så vi har bara tillbringat dagen här hemma alla tre. Underbart för det.

Har fått lite gjort iallafall. Har tvättat kläder, tvättat en matta, plockat lite och äntligen hittat min internetdosa.

Maximilian har inte varit på sitt bästa topphumör idag. Och så matvägrar han. Det enda han livnärt sig på idag är i stort sett välling och russin bara. Men han är nöjd för det.

Beror nog på tänderna. Han har precis fått sin tredje i övre käken. Och det är tre till där uppe som snart är på G.


Nu resten av kvällen ska vi ta det lugnt, gosa med Maximilian och gotta oss i soffan. I morgon ska vi upp tidigt för då beger vi oss till Bromölla och tillbringar dagen där.

 

Av Debora Persson - 3 september 2010 16:51

Efter veckor av letande...


Vi har vänt upp och ner på hela bostaden utan att hittade min internetdosa.

Idag hittade jag den.

Redan från början misstänkte jag min son.

(han har blånekat hela tiden, tittat oskyldigt på mig med sina små hundvalpsögon & bara skakat på huvudet när jag frågat honom om han visste vart den var.)

Idag visade det sig att han var skyldig. Det var han som hade tagit min dosa och gömt i hans lilla kök. Längst in i kylskåpet.

  


(brottsplatsen)

 

S

Av Debora Persson - 3 september 2010 15:28



 

Av Debora Persson - 3 september 2010 11:33

Hemma från skolan nu. Mina pojkar hämtade mig och nu har vi satt oss i soffan för lite vila och ta de lugnt en stund.

Efter gåragen behövs det.

Känner mig som en urusel människa mot Sally.

Hon var ju helt frisk och hade inga som helst fel eller brister. Men så är livet tyvärr. Inte alltid rättvist heller.

Trött i skalle och kropp trots bara en lektion i skolan, men vi satt och tittade på film och då blir man ju rätt seg av det så nu ska jag pussa på Maxontaxon en stund och mysa med honom.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards