♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under september 2010

Av Debora Persson - 14 september 2010 20:50

SJUKT

  

Av Debora Persson - 13 september 2010 18:52

Idag kom fjärde tanden upp:)

Femte tanden är på god väg och kommer säkert när som helst:)



 

Av Debora Persson - 13 september 2010 18:39

Efter att ha varit på lekplatsen igår så somnade Maximilian på vägen hem så när vi kom hem la vi honom på soffan.

Efter en stund låg han såhär och sov ;)


   

Av Debora Persson - 13 september 2010 16:00

Maximilians 6:e inskolningsdag på dagis idag.

Jag var nere och lämnade honom och han vinkade glatt till mig när jag skulle gå.

Han ville givetvis in och leka med detsamma.

När mannen sen hämtade honom vid 11-tiden

berättade fröknarna att att

de äldre dagistjejerna hade sagt att när de får barn när de blir stora ska deras barn vara lika söta som Maximilian är.

Bra jobbat Debbie & Dennis, vi har lyckats avla fram ett alldeles utmärkt exemplar till son. Han charmar då alla vårt lilla hjärta!

En annan ville bara ha flickor när hon får barn, men hon har ändrat sig efter att ha träffat på Maximilian. ;)

♥♥♥


För övrigt är det måndag och ny vecka igen. Veckorna rullar på i megafart och om 10 dagar har vi fått oss en tvättäkta ettåring i familjen. Tiden går fruktansvärt fort! Kan knappast få in det där i hjärnan att vår lilla son snart fyller ett år!?


   


Av Debora Persson - 13 september 2010 07:46

God Morgon!

Vilket pissväder vi har idag. Regn och rusk, det gillas inte av mig.

Idag har jag "sovmorgon" och börjar inte förrän 10.30 men sov inte mycket längre för det. Men det är skönt att komma upp och inte behöva stressa. Och så ligger ju fortfarande pojkarna så jag har lite lugn och ro:)

Men hör att Lilleman håller på att vakna nu så de kommer väl snart.

Idag ska jag lämna på dagis. För första gången :)

 

Av Debora Persson - 12 september 2010 19:24

Idag har varit en riktig slappedag idag med. Vi var ju inne en liten sväng i staden på lekplatsen efter vi hämtat ut ett buss/tågkort. Var inte på lekplatsen alls länge idag och dessutom var det som vanligt fullt med folk där. Mannen känner sig inte helt hundra än, får hoppas han blir bättre tills i morgon! Jag har fixat och donat en hel del här hemma idag. Ändrat och flyttat lite. Blir aldrig nöjd i denna lägenheten. Har fullt i källaren med så saker och ting som borde åka ner dit får vänta tills vi rensat där nere. Förhoppningsvis kan vi göra det snart. Maximilian har precis tagit ett kvällsbad och ska ha sig lite välling innan läggdags men just nu sitter han och arbetar på golvet för fullt. Ikväll är Till min stora lycka och mannens stora olycka är det Ensam Mamma Söker ikväll. Ingenting man ska missa! :)


 

Av Debora Persson - 12 september 2010 17:07


 


            

Av Debora Persson - 12 september 2010 10:06

God Morgon.

Har varit uppe sen 7.30 tror jag så vi har varit uppe ett tag ändå.

Har precis ätit frukost & Maximilian är rätt trött nu igen så han ska väl ta och sova en liten stund nu innan vi sätter igång dagen.

Idag ska vi tvätta. In till stan och fixa busskort till mannen som börjar jobba i morgon igen (om han är tillräckligt frisk) och sen blir det väl att åka och handla lite med. Städning ska vi försöka hinna med oxå. Men först blir det soffan och lite Andra Avenyn.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards