♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under juni 2009

Av Debora Persson - 27 juni 2009 18:29

Grannen flög på mig idag med. Hann precis ut på altanen när jag hörde henne skrika "där är hon!!" och så malde hon på en massa.

Stog och skrek från sin egen altan.

Att hon verkligen orkar stå där och skrika, Jag stuntade i henne först men

så hon sa till mig att försvinna så hon slapp se mig  och dåblev jag vansinnig och skrek tillbaka Kärringjävel, jag får väl för fan avra inne på min egen altan. Och hade jag varit katt hade jag med pissat på dig!

 

Vem fan tror hon att hon är?!?!


Och stå och skrika på det avståndet, är väl för att resten av grannskapet ska höra henne och det får det att låta som om det är vi som är dumma i huvudet.



Nog om det, hon har ändå förstört min dag.

Gick tidigare, då jag hade ont i min rygg, får bli samma sak imorrn. Ska ansöka om havandeskapspenning eller vad det heter, så jag snart kan få gå hemma.


För övrigt har vi dessutom sökt lägenheter här i Malmö. Orkar inte bo kvar här om man inte får vara i fred.

Av Debora Persson - 27 juni 2009 06:48

Vaknade 05.15 idag.

Kunde inte somna om förrän precis innan klockan ringde.

När jag väl kom upp fattade jag inte varför jag ställt den så tidigt för, jag börjar inte förrän 8.30

Men nu är jag uppe iallafall.


Jag slipper förhoppningsvis jobba hela min dag idag. Kunde bytt bort hela om jag velat med helst vill jag ju ha ett par timmar iallafall.

'

Av Debora Persson - 26 juni 2009 20:11

Jag har ont.


Hela dagen har jag plågats av smärta i ryggen. Tur som var stog jag först och höll på att dö av värmeslag i kassan. Tyvärr blev jag tvungen att hoppa in i köket. Som om jag inte hade fått nog av värme. Ingen annan klagade på att det var varmt fast jag höll på att dö.


Pallade inte särskillt länge innan jag fick ta kassan igen. Ont i rygg och fötter. Man vill bara gråta.


Att smärtan kunde komma så plötsligt, visst har jag haft lite småont tidigare men det är nu dom senaste dagarna som jag har börjat få riktigt riktigt ont.


Mamma säger att jag ska uppsöka läkare så det får jag kanske göra på måndag när jag är ledig.

Hon fick själv göra det när hon fick foglossning. Och måste jag gå hemma nu så lär jag ju behöva sjukintyg.




För övrigt så har Bosse fortfarande inte kommit hem. Två dygn snart har han varit borta.

Man kan ju inte annat än att misstänka grannkärringen efter hennes hot om att göra sig av med katterna här i området.



Snart ska jag och Fanny åka och hämta min man på hans jobb. Ta med oss mat hem och sen ska jag nog fan lägga mig inte långt efter det.

Har öppning imorrn. Det kan man kalla lycka.






Av Debora Persson - 26 juni 2009 08:40

Du är på dag 183 av 280. (65,4%).
Du är i vecka 27.
Du har gått 26 fulla veckor och 0 fulla dagar (v26+0).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden.
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tors 1 okt 2009
Du har 97 dagar kvar till beräknad förlossning.




Av Debora Persson - 26 juni 2009 08:36

Gomorrn.

Inte alls sugen på att jobba idag.

Jobbar den roliga tiden 10-19. Tiden kommer gå så sakta att jag kommer krevera.


Fick just upp min man fast han inte skulle men jag ville äta frukost med honom idag så han steg upp. Så snart blir det frukost.





Av Debora Persson - 25 juni 2009 19:59

Det sparkas inne i mig.

Det är en riktig vilding där inne jag har.


Ikväll blir det grillning med min man och Fanny. 



Av Debora Persson - 25 juni 2009 15:32

Den här dagen är inte bra. Åkte ut till Skanör men det blåste så in i helvete. Sol var det ont om även om det var varmt.

Klagshamn var det inte en människa och det luktade piss.


Kom hem och fått post från skolan jag sökte i första hand. Jag kom in.

Kom in med alla ämnen jag sökte, 350 poäng. Det var ju det man var tvungen att ha om man skulle få csn och pengar för man hade barn med.


Så jävla helvetes typiskt. Först ringer en kärring och säger att min chans att komma in är lika med näst intill noll- sen kommer jag in på skiten när jag väl intalat mig själv att jag inte ska plugga, att det får bli till våren istället.


Tar jag inte denna platsen nu när jag väl kan komma in, och sen kanske inte ens kommer in till våren..?


Ringa och rådfråga mamma som jag redan vet vad hon kommer säga..Jag ska ju lik förbannat plugga så kan lika gärna göra det nu så jag får det gjort..!

Hon kommer säga att jag klarar det med ett litet barn hemma med.



Av Debora Persson - 25 juni 2009 11:31

Hemkommna från affären- Fattigare givetvis men nu är det inte tomt i varken kyl eller skafferi alls.

Nu ser det ut som att det bor någon här hemma iallafall..

Nu ska vi bara sitta och vila 5 minuter sen drar vi oss till solen ett par timmar. Lite molnigt men förhoppningsvis försvinner det snart.

Mår illa nu igen, har börjat göra det nu de senaste dagarna. Varför kommer det nu för? Var över innan det hann komma nästan för det är inte mycket jag mått illa innan.. Lite vissa morgonar. Men inte mer.


Ska se om jag kan få tag i Fanny med så jag kan skicka nyckel till David med. Tjao.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards