♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under oktober 2010

Av Debora Persson - 16 oktober 2010 17:53

Andy´s Lekland med Maximilian, lillasyster & Julia idag.

Mycket folk och jösses vad man blev trött av att springa efter lilleman och åka rutchkanor och allt vad man gjorde.

Maximilian hade roligast och även vi hade roligt!

Blev inte så mycket bra bilder tyvärr :s

När det var dags att gå hem var min lilla herre trött som sjutton men puggnade till när vi kommit hem till lillasyster för att fika innan vi begav oss hemåt igen...


                           

Av Debora Persson - 16 oktober 2010 08:33

K har övernattat hos oss i natt, blev tacos och Idol igårkväll.


Idag ska vi göra massor av roligt.

Julia kommer sen och då bär det av till  

Andy´s Lekland.

 

 

Av Debora Persson - 15 oktober 2010 22:06

Efter att ha fikat så fick min lilla skitonge ta sig ett välbehövt bad :)

Inga problem där inte, han badade så länge han orkade och fick russinfingrar.

Och hela badrumsgolvet var som en hel sjö så som han skvätte ;)

  

 

Farsan fixade Maximilians frilla efter badet...  

 

Av Debora Persson - 15 oktober 2010 15:19


Min kärlek.

    


Av Debora Persson - 15 oktober 2010 14:00

Försökte förtränga att jag hade mitt NaBprov idag. Har inte ens orkat läsa på det för det där med atomer, joner och dipoler är inte min grej så det var inte ens värt att försöka banka in det i skallen längre.

Mitt i det blev vi avbrutna och var tvugna att fly skolan av någon anledning "det var något som luktade". Bort mot aulan för att sitta och vänta.

En stund senare hade de kollat upp och det var tydligen inget.
Tillbaka för att göra klart provet.

Svarade på de flesta iallafall men kunde dom inte för det. Rena rama gissningsleken.

Nu tar jag helg iallafall, ska alldeles strax gå ner för att hämta min pojk på dagis, ska bara orka ställa mig upp, har så förbaskat ont i magen så jag knappt kan stå upp.

Lite senare, när vet jag inte så ska vi bort till K och hennes (& Khaleds) nya lägenhet. Får se när de behagar att dyka upp från Sölvesborg sen.

Av Debora Persson - 15 oktober 2010 06:11

Äntligen fredag! Denna dgen har jag väntat på hela veckan! Inte för att det är något speciellt, förutom helg. Denna skolveckan har gått skitsegt och varit mest tråkig och långsam.

Men nu är det iallafall fredag!

I eftermiddag/kväll bär det hem till lillasyster som äntligen flyttar tillbaka till Kristianstad idag. Som vi längtat efter henne.

Sen ska vi tillbringa kvällen med henne, tacos och Idol.

Men först  innan allt detta så är det skolan först!


 

Av Debora Persson - 14 oktober 2010 19:21

Som tur var som min lilla herre inte alls länge utan det behövdes bara en power nap så nu kan han förhoppningsvis somna ikväll med :)

Dennis kom just hem och Maximilian blev såklart överlycklig så nu duger inte mamma längre :)

Pappa hade presenter med sig till Maximilian som han fått av en arbetskamrat. Hennes barn hade vuxit ifrån det så lika väl ge det till oss :)

Dressen är visserligen på tok för stor än så länge men en vacker dag när han tycker spindelmannen är rolig så passar den :) Där var både dress, mantel och mask till.

Och så var där lite leksaker med.


   


Våfflor strax, hungrig som en varg!


Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards