♥Så Älskade Från Första Stund♥

Inlägg publicerade under kategorin ♥ Maximilian 1-2 år ♥

Av Debora Persson - 28 november 2010 10:45

Bilder från igår när vi var på EKO.

Maximilian fick ny frisyr, och kolla in hur lurig han ser ut!

 

Hungrig efter en shoppingtur. Maximilian är stor pojke nu och han ska alltid äta själv. Man får inte hjälpa honom alls för då vägrar han att öppna munnen:)

 

Av Debora Persson - 27 november 2010 14:45

Hittade min son sittandes på toalettstolen.

Vi har en sits till honom ska ska vara på toalettstolen men som vi inte använt tidigare. Men eftersom det inte är så roligt att sitta på pottan längre så kanske man kan sätta honom på toalettstolen nu...?

Det verkade ju mycket roligare...

Skötbordet är heller ingen rolig sak längre. Där ska han absolut inte ligga alls nu för tiden.

Han börjar bli stor min lilla älskling.

  

 


Mer och mer lik sin far för var dag som går... Och nu när man sitter på dass så ska man såklart ha något att läsa, precis som pappa gör. Helst ska det vara något som har med sport att göra såklart!

 


Idag har vi även varit på EKO och handlat lite. Främst till Maximilians julkalender.

Var även och hämtade min älskade dator som varit på "lagning". Den har ju knastrat och tillslut så började den ryka och sen lämnade vi in den på lagning.

Nu har vi fått tillbaka den. Nyputsad skärm och en ny tangent på plats (Maximilian tyckte det var roligt att plocka väck tangenter en gång..) men nu var det ju inte så att vi skickat datorn på SPA direkt. Men någon lagad dator fick vi inte hem. De sa att det inte var något fel alls på den... Vi får väl se sen när jag startar upp den.. Jaja, vi får ju vara glada att vi fick en ny tangent på plats och inte behövde betala 800 kronor som det skulle göra om de inte hittade något fel... :)

Av Debora Persson - 26 november 2010 15:40

Min lilla prins är verkligen på bushumör idag så även om jag mår kasst så ska vi gå och leka på hans rum och bygga lego nu:)


   

Av Debora Persson - 24 november 2010 17:37

Maximilian sitter i mitt knä, trött efter dagen.

Snutten i ena handel och med andra handen sitter han och drar ut sina små hårlockar han har bakom öronen  samtidigt som vi sitter & tittar på Emil i Lönneberga 

Av Debora Persson - 23 november 2010 19:00


426 Dagar Sen Maximilian Kom Till Oss.

14 Månader Gammal Har Han Hunnit Bli.

1 År & Två Månader.

  


 


Av Debora Persson - 23 november 2010 08:09

igårkväll var han varm min lilla gosse.

I natt var det jobbigt för han låg och vaknade och gnällde hela tiden. Feber.

Idag blir vi hemma från dagi & skola och hoppas att min älskling mår bättre idag så han kan komma till dagis i morgon :)

Vi har satt igång Shrekfilmen och ska sitta och mysa nu.

 

Av Debora Persson - 21 november 2010 18:51

Lämnat in min dator idag ja, får verkligen hoppas att mina bilder INTE försvinner.. Då vet jag inte vad jag gör. Annars har vi tagit det rätt så lugnt idag. Åt middag för en stund sedan och Maximilian var tröttare än tröttast eftersom han faktiskt somnade vid matbordet idag! Och inte nog med det, han somnade 18.30 Aldrig att han somnar så tidigt annars =)


Jättetrött...

 

Somnar snart...

  ZzZzZzZzzzz....  

Ingen jobbig nattning idag inte ;)

 

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards