♥Så Älskade Från Första Stund♥

Inlägg publicerade under kategorin ♥ Maximilian 1-2 år ♥

Av Debora Persson - 20 september 2010 22:21

Har fått underbara bilder från pappa från Maximilians kalas. Och efter ha sett bilder från pappa varje gång som han tar med sin kamera blir jag frukansvärt avundsjuk för med hans systemkamera från man så mycket bättre bilder än med min digitalkamera!

Och fortfarande så står en systemkamera överst på min önskelista!

Här kommer några av bilderna han skickade till mig:)


Börjar med den finaste med en stolt & glad morfar med barnbarn:)

 


                                 


        

En rejäl skillnad mot digitalkamera, eller hur? 

Av Debora Persson - 18 september 2010 17:15

Första födelsedagskalaset är nu avklarat :)

Maximilian bjöd på kaffe, tårta och chokladmuffins.

Tårtan som jag dessutom fick beröm för av självaste tårtbakarproffset Sofie:)

Maximilian var nöjd med presenterna han fick

(han fick det som han önskat sig:))

och han definitivt nöjd med tårtan!

Den slukade med väldigt god apptit:)

När gästerna försvunnit så somnade han ganska direkt. Tar på krafterna att ha kalas :)


I väntan på att gästerna skulle komma...

  Slipsen är på:)

 

       

Tårtan

 

Ljuset brinner och vi ska sjunga för lilleman :)

       

 

Äta tårta själv ska man göra när man har kalas!

  Även att smaka morfars tårta...        Kalleponken & Sofie

  Ballonglek  Lika bra att smaka på Suss tårta med..     

Moster K

  Leka med morfar måste man göra! Suss 


Presenterna..

Ett kort med pengar i av gammelfarfar & Sonja.

Pengarna har åkt ner i sparbössan som sen kommer hamna på banken:) 

Fåtölj av morfar, Suss & Becca   

Kan även bäddas ut:) 

  Av Moster K, Kalleponken, Khaled & Sofie fick han Fischer Price leksaker...   .. & plåster:)  

     

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards