♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under september 2010

Av Debora Persson - 3 september 2010 06:46

När jag steg upp idag så kändes det som om ett tåg kört över mig.

Men, ingen idé att ligga & slappa. Måste hinna eftersom det knappast är lönt att komma försent till min enda lektion jag har idag.

Koooom igååång!

Av Debora Persson - 2 september 2010 20:30

Har inte skrivit på ett par dagar. Vet att ni saknat mig ;)

Nä, har inte alls mått bra så har fått lägga skrivandet åt sidan de senaste dagarna.


September har hunnit komma.

Detta året har verkligen gått hilma snabbt!

Denna månaden händer det en hel del.

Vår fina son kommer fylla hela ett år den tjugotredje.

Kan knappast fatta att han faktiskt snart är vår stora pojke!


Fler födelsedagar infinner sig i september.

Min mamma & hennes svärmor fyllder båda år den tjugosjunde.

Min morbror fyller den tjugofemte & Maximilians farmor fyller den tjugoandra. Blir en hel del födelsedagar att fira.

Maximilian ska ha tre kalas bara han.

En på mannens sida och två på min sida. Så får det helt enkelt bli när man bor litet & trångt.


Mer i september...

Maximilian börjar dagis den 6 september, alltså på måndag alla redan! Ännu mer svårt att fatta att Maximilian inte ska tillbringa sina dagar tillsammans med varken mig eller mannen. Han ska träffa nytt folk. vuxna och barn som han ska leka med hela dagarna.

Men jag vet att han kommer få det jätte jätte bra och han kommer stormtrivas som fisken i vattnet. :)


Något MYCKET tråkigt i september är att vi idag fick en akuttid hos veterinären.... Åkte dit i eftermiddags med Sally.


Så fort vi kom in i rummet hos veterinären och han frågade varför detta skulle ske så brast det för mig och jag började böla som ett litet barn under hela tiden vi var där.

Vi var altså tvugna att göra detta eftersom Maximilian inte tål henne & han är dessutom rädd för katten och vågar inte sitta på golvet själv när vi hade katten här. Sally är absolut en utekatt och hemma hos oss trivdes hon då alltså inte eftersom hon inte kunde gå ut. Stackarn satt i fönstret hela dagarna och längtade ut.

Vi kunde alltså inte behålla henne & vi hittade ingen som ville ta hand om henne så det var det enda & sista alternativet. Tyvärr.

Detta är nog det absolut värsta jag varit med om.

16:09 var det över.


Körde till Mörrum och begravde henne hos mannens föräldrar. Där ligger hon bra. Hon gillade att springa omkring i stora trädgården där. Så nu kan hon springa fritt igen :)

Hon kommer få det hur galet bra som helst där hon är nu. Förhoppningsvis träffar hon på både Bosse & Maja med :)


 

Fy fan vilken dag

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards