♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under september 2008

Av Debora Persson - 4 september 2008 09:08

Idag mår jag mycket bättre. Inte så ont i halsen längre. Så vatt nog bara en feteförkylning. Är pissförkyld nu. Men som sagt mycket bättre. Kan ju iallafall käka. Men får bli inom apoteket sen och shoppa lite granna. Slapp ju ringa vårdcentralen i morse. Och tur är väl det så man slapp prata med den där sura haggan där inne.



Min maja har nu varit ute ett och ett halvt dygn!! Vart fan är hon någonstans!? 
Fattar inte det.vad gör hon ute hela tiden? inget får hända min lilla bebis.

Av Debora Persson - 3 september 2008 17:07

Har nog halsfluss. Fick gå hem tidigare idag, klockan 16.00 istället för 10.99, pallade inte mer. Ont som fan. Så hämtade Fanny mig. Skulle vi in till vårdcentralen utanför vårt som stänger 17.00 Kom in så säger hon att det är stängt eftersom läkarna går hem 16.00 så varför öppet till 17.00???

Fick inte heller boka tid till imorrn eftersom dom inte fått tiderna än!(vaddå tider?) Så kärringen sa att jag skulle åka in till ngt jourställe inne i stan istället. Eller ringa och se om det finns tider imorrn 07.30 Så får väl ringa imorrn och se, kanske hinner dö innan dess bara.

KNu blir det vila för min del, lite desperate housewives med så man blir lite glad med.

Av Debora Persson - 3 september 2008 08:26

Somnade tidigt igår. Hann inte ens kolla klart på filmen vi tittade. Men gott det för idag var det tidig uppstigning, ska jobba 10-19. Skulle egentligen slutat 14.30 idag, men jag behöver ju timmarna.:)

Är ju ändå ledig imorrn ju.

Känner jag börjar bli sjuk nu med bara, ont i halsen och förkyld. 

Av Debora Persson - 2 september 2008 07:37

Skulle titta på desperate igårkväll ju. Tredje avsnittet funkade inte här heller! Min man trodde det var fel på dvdn men kan det väl inte göra? Så bara tredje avsnittet inte funkar? Jag vet inte, men jag testade filmen på datorn och då funkade den! Fattar inte redigt.

Pallar inte byta film en gång till heller. 


Idag är jag ledig. Hade tänkt först jag skulle upp till Fanny en runda innan hon börjar jobba 10.30 sen ska jag in till stan och möta min man på hans lunch. Sedan tänkte jag städ och desperate housewives resten av dagen!

Av Debora Persson - 1 september 2008 23:02

Jobbade idag 11-19. Fan vad lugnt det var. Hände knappt något. Sedan blev det bussen hem, ingen hämtning idag eftersom min man slutade efter mig. Men köpt månadskort nu så får passa på att åka bussen så mkt som möjligt för det ska tjäna något till.

Hem till Fanny direkt, hon hade gjort björnbör/rabarber paj som vi sedan gick hem till mig för att käka. Gottgottigottgott. Sen ringde min man och ville vi skulle hämta han så vi kunde handla lite med så blev en liten bilfärd på kvällskvisten. fick skumme snuten liggandes jämte oss, han kollade säkert upp oss, eller ja bilen, men fanny var duktig och körde lagligt i sunes bil..hehe


Nu ska jag och Maja titta lite på desperate housewives när min man läagt sig. Hoppas filmen funkar nu...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards