♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under september 2008

Av Debora Persson - 6 september 2008 21:31

Varit ute och letat efter Maja nu men inte sett något.

 Däremot andra katter, en jävla massa hundar,

folk som festar och en kanin. Men ingen Maja.


Bestämde även innan eftersom vi är lediga imorrn och vill göra något men inte kommer på vad så beslöt vi oss

för att åka hem till Blekinge en runda.

Min man ville ändå gå på hockeyn och

jag saknar min mamma så jag får hälsa på henne med:) Sa till mamma att hålla Algot hemma med så jag hinner leka

med han, var så längesen man träffade det lilla gullet ju!


Av Debora Persson - 6 september 2008 18:49

Idag har jag jobbat, tiden gick faktiskt jävligt fort faktiskt. Även att det var jävligt mycket folk där idag, inte mycket lugn tid och jag var jävligt seg i kroppen fortfarnade. Och helt sur i munnen efter att käkat halstabletter hela dagen med. men men så är det.

Maja har fortfarande inte kommit hem! Vi satte upp lapp i affären nu med om någon skulle ha sett henne, så får hoppas någon ringer iallafall. jag vill ha hem henne nu! Nu sitter min man och tittar på fotboll. Det suger jag får panik av att bara höra ljudet av fotboll. kan hellre titta på det utan ljud, inte lika störigt. hade Negern kommit idag så skulle vi gått ut och tagit en öl men nu blir ju inte det av. Blir väl en öl hemma. Sen kommer ju Fanny hem efter jobbet 23.30 så blir ju lite roligare. Hade tänkt vi skullat kolla på film då med om det inte blir öl istället. Så får väl se hur det blir. Imorrn är jag ledig iallafall.


Av Debora Persson - 6 september 2008 08:14

hejhopp. jag är dötrött nu. Fortfarande lite illa med förkylningen men inte så illa att jag inte kan jobba hoppas jag.

Ska nog gå. 

Idag är de pissväder med så vi lär att ha och göra idag. Lördag med redan! Vatt ju nyss helg för fasen! Veckorna går skitsnabbt nu för tiden. Men visserligen bara bra men man hinner ju knappt med.

Nu ska jag föna håret och väcka min man!

Av Debora Persson - 5 september 2008 20:30

Jag och min man var ute och körde innan. Han skulle handla baslåda till bilen. Sen handlade vi lite mat. På väg hem så pratade jag med pappa i telfon och helt plötsligt såg jag en vit katt!  Min man fick tvärnita och jag sprang ut för att se om det var min lilla bebis. Satt tillochmed två vita katter och två mörka katter där, men INGEN av dom var min! vilken besvikelse det var!

Var bara att åka hem igen. typiskt, vi vatt ju så nära!

Men men nu blir det hemmalagad pizza som min man gjort och film, Open water blir det. Jag älskar hajfilmer!

Imorrn ska jag jobba igen så blir tidigt ikväll för jag börjar jobba klockan 10.00, slutar 16.45



Av Debora Persson - 5 september 2008 17:07

Ingen Maja än heller.

Pratade med mamma innan, hon sa att jag skulle ringa till polisen och anmäla henne försvunnen så det gjorde jag,

fick sitta i kö hur länge som helst,

när jag väl kom fram skulle tantan ändå koppla vidare mig så fick sitta i kö en gång till innan jag kom fram.

Där kollade dom om de hade fått in någon katt först men de hade dom inte så fick anmäla henne.

Så det är bara att hoppas om någon hittar henne att dom lämnar in henne. Bara ingen varit elak mot henne, då är det bättre om hon blivit överkörd istället och dött på stubben. om det måste vara så att hon är död.



Av Debora Persson - 5 september 2008 07:33

Nyss stigit upp, kan knappt andas längre.skit jobbigt är det.. Ingen Maja inatt heller hemkommen.

Av Debora Persson - 4 september 2008 22:53

Inte riktigt bra än så får bli hemma imorrn med. Typiskt för jag behöver ju pengarna. Men hellre vila en dag till än att bli dålig igen ju.


Vatt ute och letat efter Maja nu ikväll, två gånger! Inte en enda katt har vi sett, vatt nere vid mototvägen och hela området.

Inte sett något.

 Tror ju knappast att någon har tagit henne.

Tror däremot att hon inte lever längre, annars hade hon väl kommit hem till mig och ätit eller?

Hon måste ju vara hungrig efter två dygn nu ju.

fan vad piss. min lilla bebis.

Skulle hon däremot komma hem så ska hon stanna hemma ett bra tag. Hon försvinner alltid länge, men inte såhär länge!

Var är hon???

Av Debora Persson - 4 september 2008 14:05

Varit inne i stan med Fanny nu, åt lite lunch med min man eftersom han hade rast samtidigt, Sedan till apoteket köpa halstabletter, värktabletter och tigerbalsam, kan va bra mot min värk jag har så hoppas dett funkar! Var med på H&M och så fick jag en sminkväska av min man. Har tjatat på han hur länge som helt att han skulle köpa den till mig. Så man får passa på när man är sjuk:)

Hemma nu och ska snart upp till Fanny igen, vi (fanny, jag kan inte:P) ska göra mat sen lagom till min man kommer hem från jobbet halv sex ikväll. 

Maja fortfarnade inte hemma. min lilla bebis. och bosse bara sover hela tiden.

Ska nog med vila en liten stund nu innan jag går upp till fanny. dötrött är jag. hajhaj.

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards