♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Debora Persson - 8 januari 2011 11:03

  God morgon! Lördag idag. Jag vaknade en bra stund innan pojkarna vaknade och när de var uppe blev det lite Tre Kronor och frukost på det. Ska snart starta dagen, göra oss klara och sen åka in till bibblan och lämna lite böcker.

Sen vad som händer resten av dagen får vi se. Är ju inte så många dagar kvar av lovet så borde ta vara på dem dagarna som är kvar! :)



Av Debora Persson - 7 januari 2011 20:13

Idag har vi inte gjort alls mycket vettigt faktiskt. Maximilian har inte velat att vi skulle städa idag så det har vi inte gjort så mycket som jag hade tänkt ;)

Oskar kom lite senare och gjorde oss sällskap innan han åkte och hämtade mannen inne i stan och sen blev det tacos :)

Nu sitter vi mätta och belåtna och tittar på Let´s Dance. Resten av kvällen spenderas med slapp i soffan.


Av Debora Persson - 7 januari 2011 10:10

 

Min lilla snygging hjälper mig att packa ner julsakerna i lådan idag. Duktig kille! :)

Efter det ska vi leka och städa på hans rum, vilket kan behövas..


Av Debora Persson - 7 januari 2011 08:04

God morgon.

Vaknade vid sju idag och lilleman sover fortfarande. Mannen är på jobbet.

Efter att ha somnat igår vaknade lilleman när vi gick och la oss. Han la sig hos sin pappa och gosade. Kramades och pussades och jag fick inte vara med. Han kände nog på sig att pappa inte skulle vara här när han vaknade nästa gång, gullungen.


Men idag är det fredag och helgen är på ingång igen. Känns inte som om det är fredag alls! Snarare söndag eller något. Nästa vecka börjar verkligenheten för mig och lilleman igen. På tisdag bär det av mot dagis och skola igen. Egentligen börjar jag på måndag men eftersom dagis är stängt då får vi en extra mysdag hemma. :)


Nu vaknade min älskling:)


Av Debora Persson - 6 januari 2011 20:17

En glad kille som går! :)


 

Tog upp kartong innan så vi kunde packa ner alla julsaker. Den var roligare att sitta och leka i tyckte Maximilian!

     

Av Debora Persson - 6 januari 2011 19:44

Tacka vet jag magsjukor. Jag är bättre, mannen är bättre, Maximilian är bättre men inte Maximilians mage.

Maxen sitter i badet och blir ren.

Ongen släppte en skit bara en vuxen karl annars skulle ha kraft till men han visade att ingenting är omöjligt tydligen. Den var ungefär en kvart lång och lät högtsom ett brandlarm.


Nu är det Rena Rama Rolf och därefter blir det Göta Kanal 3 för vår del.




Av Debora Persson - 6 januari 2011 17:51


Glöm inte att rösta på Maximilian i tävlingen!

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38321


 

Av Debora Persson - 6 januari 2011 10:03

Idag vaknade jag definitivt på rätt sida. Mådde hur bra som helst när jag vaknade och ingen värk i kroppen alls som jag hade igår när jag la mig. Lite seg är man fortfarande. Även om detta inte var någon pest och pina (fast jag mådde apa kunde det varit värre) så ska jag se till att aldrig mer vara magsjuk. Fy fanken. Handsprit har jag använt de senaste dagarna så man är helt torr om händerna.

Maximilian är mycket bättre han med, fast det kom en hel kaskad igår efter han ätit igen. Den stackarn har inte fått behålla någon mat alls, men nu har han ätit välling och vi hoppas han får behålla den iallafall. :)


Ingen bra start på det nya året men vi hoppas att resten av året kommer bli hur bra som helst och så lite sjukdomar som möjligt!


 


Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards