♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under juli 2010

Av Debora Persson - 14 juli 2010 08:30

God Morgon!

Igår försökte vi med 5-minuters-metoden på Maximilian. Jo, tjena! Har adrig hört honom skrika så hysteriskt. Det slutade med att vi fick ta ut honom så han somnade hos oss i soffan istället sen fick vi bära in honom. Är ju så varmt med så han var ju dyngsur och helt svettig stackarn. Inte konstigt egentligen om man sover dåligt om nätterna nu.


Idag gick vi upp vid 07. Skulle tvätta då och mannens alarm väckte nog hela huset med den volymen! Men men, har en del att pyssla med innan vi ska ta och bege oss så var lika bra att komma upp då.


Igår fick jag dessutom en kommentar från "Ganster Micke" som hans mamma så fint har döpt honom.

Och såhär skrev han:


Kommentar till Dag 5 Alanya 6/6
överdrivet och skriva din blogg på alla bilder. inte lättare och sätta kopi skydd? sedan tror jag inte nån vill kopiera bilder på en som ser ut som alla andra! Grupptrycks personer har vi liksom för många av redan! och du är lika ful som dem och beter dig som dem mm. var dig själv! Det är mitt motto! Och många emos som ni säger är bra personer! Dem skär sig inte! Och det heter fashioncore, emo är en musikstil!

av Gangster micke Igår kl 21:57 - IPnummer: 83.183.228.205

Svar då till dig: Vad jag gör med mina bilder är min ensak. Det är jag som har tagit dom och jag gör vad jag vill med dom. Och vill jag skriva mitt bloggnamn över dom så ingen stjäl dom så gör jag det.
EMOS!? Vem har snackat om emos? Hoppa på mig och snacka om emos? Varför? Jag ger fanken i vad dom pysslar med, om de skär sig eller inte och vad de lyssnar på för musik.
Och att hoppa på folk och gapa om ngn jävla EMO, men däremot får man hoppa på "grupptryckspersoner" ..
Du känner mig knappast isåfall... :)
Jaja, nu har jag inte tid med sånt här tjaffs. Nu är frukosten klar och serverad i köket så nu är det dags att sätta igång och strta dagen!
Tjao tjao!
Av Debora Persson - 13 juli 2010 21:02

Ikväll har jag försökt få Maximilian att stå upp själv.

Det ville han dock inte men han tyckte det var roligt att fösöka iallafall.

Han har inte så pass mycket balans ännu.


Men, om man ber honom klappa händerna så gör han det!

Gullunge!

Man behöver inte ens visa honom genom att klappa händerna själv utan han förstår vad han ska göra och han älskar det för han klappar händerna hela tiden.

Musik på tvn?

Japp och när den är slut så sätter han igång och klappar händerna.

Även de små reklamsnutarna klappar han händerna åt :)  


 


     

Av Debora Persson - 13 juli 2010 17:33

293 dagar har du funnits hos oss ♥


 

Av Debora Persson - 13 juli 2010 17:18

Idag skulle vi köpt oss en fläkt men struntade faktiskt i det. Gör det nästa vecka istället isf. Åkte iallafall och handlade mat för veckan när vi är i blekinge så vi har det gjort nu så slipper vi det imorgon.

Har regnat till och från hela dagen så har ju inte kunnat göra så mycket.

Fick en biobiljett med posten idag,varför vet jag inte men hur bra som helst. :)

Nu har vi biobiljetter så det snart räcker och blir över. Hela 7 stycken har vi som vi måste utnyttja:) Måste bara hitta någon bra film vi vill se och någon som vill leka med Maximilian under tiden:)

Kvällen kommer bli lugn, mannen är i köket och fixar och jag & Maximilian är i tvrummet. Han far runt i sin gåstol och pratar för fullt, öppnar skåp och pillar busigt på det han inte ska pilla på och jag glor på Animal planet som handlar om kamphundar.

Hänger dock inte med så mycket för Maximilian är där framme och pillar på tvbänken. Har försökt slå över ett par gånger men han är i vägen så det går icke;)

Så funderar på att ta och börja packa istället:)

27

Av Debora Persson - 13 juli 2010 10:36

27 grader ute när vi steg upp idag. Dock ska det ju bli regn så får se vad vi gör idag. Blir det inte regn åker vi bort och badar lite någonstans.

Tur man har slopat duntäcket nu för det går inte ens sova med vanligt tunnt täcke om nätterna. Så klibbigt varmt. Men vi ska inte klaga, då får vi en helvetes vinter istället.

Packa och plocka undan ska vi med göra idag så vi kan åka så fort vi tvättat i morrn bitti.

Nu ska vi iallafall ta och göra oss i ordning så vi kan starta dagen.

Av Debora Persson - 13 juli 2010 10:20

Har gått igenom gamla bilder.

Så på med skäms-mössan.


  London            

Av Debora Persson - 12 juli 2010 21:19

Det är Maximilian som förgyller våra dagar.

  


 

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards