♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under januari 2012

Av Debora Persson - 1 januari 2012 01:00

Gott Nytt År gott folk!

2011 är nu över och vi tar nya tag för ett nytt år. Ett nytt år där mycket kommer hända!

För nu blev det ingen 2011-bebis och det är jag glad över- för bebisens skull.

Och min egen del tror jag för nu är jag hur lugn som helst när det gäller barnafödandet igen.

Jag tror jag var superstressad över förlossningen eftersom chansen fanns att det faktiskt kunde bli en bebis årets sista dagar. Nu blir det en bebis på det nya året och jag känner mig inte ett dugg nervös längre.

Nu kan det sätta igång när som helst tycker jag.

I morgon bitti vore dumt visserligen för i natt blir det nog inte mycket sovande med tanke på vad klockan är nu, skulle vilja ha lite sovmorgon i morgon iallafall :)


Vårt nyårsfirande har varit lugnt här hemma.

Oskar kom hit och vi åt god middag. Grillad kycklingfilé med ugnsbakade potatisar och andra rotfrukter tillsammans med en massa sallad.

Efterrätt blev det med och det blev lite tårta.

Vi har spelat spel och vid tolvslaget begav vi oss ut för att titta på raketerna. Oskar hade med sig raketer som han sköt.

Jag och Maximilian var dock inte ute många minuter för min lilla älskling blev rädd för allt oljud och tyckte inte alls det var roligt så vi gick hem och tittade på raketerna geneom fönstret istället. Funkade lika bra det. Det lät så mycket ute för det ekade mellan alla huset så det blev extra högt ljud.

Karlarna var kvar ute en stund till och nu har mannen kört hem Oskar, men det blev visst en runda inom stan för att hämta Oskars lillebror med så det dröjer nog lite innan mannen kommer hem igen.

Jag ska iallafall göra mig redo för läggdags.

Hoppas alla haft en bra nyårsafton!

Bilder från vår nyårsafton får ni i morgon!


Förresten betyder nyårsafton att vi har ett födelsedagsbarn och det är min lilla farfar som fyller år så GRATTIS till honom! 

  

    

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards