♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Seg lördag

Av Debora Persson - 26 november 2011 18:30

Shit pommes frites vad jag är trött idag! Blev vila i soffan i  förmiddags medans jag satte Maximilian framför barnprogrammet. Och efter att mannen stigit upp efter sitt nattpass så gick jag och la mig i sängen för att sova en timme till.

Sådanahär dagar så känner man sig riktigt bakfull ungefär fast kroppen inte innehåller en droppe alkohol. Seg dag med andra ord. Har iallafall hunnit fixa Maximilians matstol idag, rengjort den och plockat bort "bebisskenan" som sitter vid magen så man inte trillar ner från stolen. Maximilian behöver inte den längre och jag har länge tänkt plocka bort den men det har inte blivit av. Han klättarar ju alltid upp själv i stolen och fastnar med fötterna i "fel" hål så skenan är bara krångel ändå så nu försvann den och Maximilian är nöjd. :)

Mamma har en riktigt snygg barnstol hemma hos sig som jag med hade velat ha till Maximilian.

Den ser ju ut som en vanlig stol fast i miniatyr och höga ben. Maximilian sitter som en kung i stolen och den tar heller inte så mycket plats.

Så en vacker dag ska jag med köpa en sådan stol till min lille pins!

Visst är de snygga?! Finns på Ikea.


Något som gjorde min dag var att storebror ringde mig idag. Var längesen man pratade med honom, tror det seenast var i februari när mammas hus brann ner, sen har man bara haft honom på facebook men inte pratat med honom på riktigt så det var trevligt. Tyvärr ser vi honom inte under julhelgen men de kommer ner senare och hälsar på istället:)

Jag hoppas på att han en vacker dag kommer flytta tillbaka de 110 mil han flyttat ifrån oss för:)


Över till en annan bror, mitt datasnille till bror som ska hjälpa mig fixa bloggen. Bloggplatsen.se är värdelösa när det gäller hjälp. Jag har haft problem med bloggen hur länge som helst och mailat massor av gånger om problemet men inte ens fått svar från dom så jag hoppas på att lillebror kan få ordning på den åt mig ikväll:) Det gäller ju en massa htmlkoder och annat som jag inte har en aning om hur man fixar.


Nu blir det snart middag här i huset och sen blir det Så mycket Bättre för vår del.

 

 
 
Millah - Nybliven mamma till Amilia

Millah - Nybliven mamma till Amilia

26 november 2011 23:49

Nu är min första jultävling avslutad :)
Kika in här och se om det var du som vann:

http://millahoman.blogg.se/2011/november/jultavling-1.html

Kram // Millah

http://millahoman.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards