♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Goodiebag final!

Av Debora Persson - 21 september 2011 13:30

 


   

1. Rescuekit. Sponsor: Tampongshoppen. Värde 98 kr
2. Body Lotion Fresh Crush. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 169 kr
3. Face Moisturizer. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 149 kr
4. All in One bag. Sponsor: Willvin. Värde 595 kr
5. Fm sändare till Iphone. Sponsor: Importgrossisten. Värde 98 kr
6. Presentkort 100 kr. Sponsor: Fiaz. Värde 100 kr
7. Geisha Puffy Top. Sponsor: Me&I. Värde 180 kr
8. Värmeljus 6pack. Sponsor: Goddesign.Värde 35 kr
9. Valfritt kalaspaket (tallrikar, muggar och servetter). Sponsor: Barnkalaset. Värde 99 kr
10. Valfri Sparkbyxa. Sponsor: KramBarnkläder. Värde 255 kr
11. 15 mintes face mask. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 129 kr
12. Kläm och kännleksak. Sponsor: EkoLeko. Värde 199 kr
13. Tvål. Grönt Te. Sponsor: Goddesign. Värde 35 kr
14. Svart Te. Sommardröm. Sponsor: Tefrossa. Värde 33 kr
15. Vårtvål. Sponsor: Gunry. Värde 20 kr
16. Valfri Silverängel. Sponsor: Silverbiten. Värde 395 kr
17. 3-pack blöjpåsar. Sponsor: Importgrossisten. Värde 28 kr
18. Din bästa kokbok på nätet, gratis uppgradering "Complete" tillgång till hela portalen samt två digitala kokböcker för nerladdning. Sponsor: GodareMat  Värde: 180 kr
19. Tingeling Linne. Sponsor: Kalaspinglan. Värde 99 kr
20. Face Cleanser. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 139 kr
21. Haklapp. Sponsor: Miamakaron. Värde 65 kr
22. BodySplash. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 159 kr
Total Summa: 3259 kr
Vinnaren står för portot: 85 kr
Nu är jag med och tävlar om en finalgoodiebag hos Erika som har haft goodiebag tävling sen i våras. Nu är det alltså final och jag är med och tävlar om ett av 10 finalpaket som hon har.
Jag ahr valt goodiebag nummer 2 som jag vill vinna. I den bagen finns det mycket jag vill vinna och dessutom finns det självklara presenter där i med!
Willwinväskan skulle vara en absolut favorit, har ingen riktig skötväska så den hade verkligen suttit fint! För övrigt så finns det mycket i bagen som skulle suttit fint åt oss alla i familjen!
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards