♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Provtagning

Av Debora Persson - 17 januari 2011 17:30

Att fylla 23 gav mig fördelen att jag fick tummen ur röven med att sätta igång med mitt körkort som dragit ut på tiden alldeles för lääänge.

Men det var en fördel.

Resten är inte lika kul.

Först gick min legitimation ut och blev ogiltigt. Och idag fick jag hem en kallelse till gynekologisk cellprovskontroll.

Jätteroligt.

Nu börjar jag känna mig gammal med.

Jag vet att sådana kallelser får vartenda brud/dam/tant mellan 23-65 år men det är väl aldrig roligt att slänga upp benen framför okända människor direkt.

Visst gjorde jag det när jag födde barn men då tänkte man ju knappast på det, man var liksom inte riktigt vid "nyktert" medvetande. Nu kommer man liksom vara "nykter" och tycka att livet är pest medans man ligger där. Puh.

Nåja, dagen har annars varit bra. Något seg men den gick rätt så snabbt. 

Hämtade sen min lilla älsklingspojk på dagis.

För första gången någonsin så hade han inte riktigt tid med att följa med mig hem. Annars brukar han släppa allt han håller på med och vinka direkt till personalen.

Idag kom han visserligen till  mig men skulle visa mig massa leksaker och stannde för att leka med leksakerna.

Tillslut fick jag börja gå och då blev det eld i baken på honom vill jag lova.

Då skulle han följa med hem :)

Han gick först och höll mig i handen när vi började gå hemåt, sen fick han syn på bussen lite längre bort och kunde inte koncentrera sig på att gå och titta på bussen samtidigt så då fick jag bära honom resten av vägen medans han tittade på busse och sa "woooow & Brrrrmmm".

Så fort vi kom hem ville han ha välling så nu tar han en powernap och jag ska ta och läsa lite historia nu medans min älskling sover.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards