♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under december 2010

Av Debora Persson - 20 december 2010 08:30

Maximilians morgonschema idag innan dagis.

Detta har han hunnit med än så länge idag:

  • Tittat på julkalendern
  • Ätit frukost
  • Lagt 2 jättebajsar
  • Kissat på olämpligt ställe- utan blöja.
  • Borstat tänderna
  • Rivit ut kläder ur garderoben.
  • Ett snabb-bad efter ena blöjbytet.
  • Tittat  på fåret shaun.
  • Rivit ut ett glas klibbig saft över hela bordet.
  • Plaskat och skvätt i den klibbiga saften.
Av Debora Persson - 20 december 2010 07:14



 


"Jag är med och tävlar om en nappbehållare från Nizzy.nu hos Josefine, tävla du med HÄR"

Av Debora Persson - 20 december 2010 06:45

Temperatur ute: -9.8

God Morgon!

Shiit vad jobbigt det var att stiga upp idag. Mannen sa till mig flera gånger att jag skulle stiga upp men jag var mitt uppe i en dröm och ville drömma klart först. Men det fick jag ju inte;) Jag drömde att jag fick en såndär kaffemaskin så jag drack riktig latte varje dag! Hade varit något!

 


Idag är det måndag. Den 20  december! Herre jösses vad tiden springer iväg! Känns som om december precis börjat ju!

Och denna vecka som så är det full rulle varje dag! Sånt gillar jag!

Min miniälskling sover fortfaranade och får sova en stund till hade jag tänkt. Sen får jag väcka honom så han hinner få i sig lite frukost innan han ska till dagis och leka!

Och jag ska väl för en gångs skull få i mig lite frukost med, är fortfarande hungrig sen igår;)

Av Debora Persson - 19 december 2010 22:13

Snart slut på denna veckan.

Äntligen snart ny vecka och nästa vecka händer der ju en hel del. I morgon är det dags för julbord på skolan så jag och Maximilian ska dit hade vi tänkt. Ska bli kul, hoppas Maximilian sköter sig och är en snäll pojke med bara:) Men det brukar han vara så det blir nog inga som helst problem!

Nu blir det läggdags iallafall. Sista riktiga dagen i skolan i morgon. Tisdag är det visserligen skola med men inte på riktigt. Mest bara avslutning som gäller.

God natt!


Just det. Fjärde advent idag! Och vi har inte tänt något ljus... :/

Kom på att jag är hungrig nu med, kurrar i magen men det får vänta tills i morgon!   

 

Av Debora Persson - 19 december 2010 22:12



 

Av Debora Persson - 19 december 2010 17:15

Oskar kom innan för att följa med ut och leka i snön med oss. Pulkabacken blev det. Synd att vi inte har någon stor pulka så vi med kunde åka i för Maximilians pulka får man inte plats i direkt. Så vi turades om att springa upp och ner för backen så fick Maximilian åka :) Visserligen fick jag plats och åkte i lillemans pulka en gång med honom men eftersom pulkan är så liten så blev den framtung och det gick inte alls snabbt. Efter ett par rundor i backen så gick vi en liten runda innan vi gick hem igen.

Trots att Maximilian sov i mer än två timmar innan vi gick ut så somnade han banne mig i pulkan när vi gick! Trött liten gosse idag!


     


 

Av Debora Persson - 19 december 2010 17:12

Såhär hittade vi vår son innan. Klättrat upp på sin lilla stol och ställt sig med sin hammare och bankade på väggen :)

 


 


  Goooos   Hittade en napp..  

Av Debora Persson - 19 december 2010 13:37

Alla syskonen samlade:)




Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards