♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 24 april 2010

Malmö hela dagen!

Av Debora Persson - 24 april 2010 23:00

Dagen i Malmö har varit jätte bra!

Vid 10 tiden kom Oskar och så åkte vi och hämtade K.

Kvart över elva var vi i Malmö och började på triangeln. Mannen gick upp till sitt jobb en runda för att hälsa på och hämtar Knivset från Jamie Oliver som låg där och väntade på honom.

Efter triangeln bar det av neråt på stan innan det var lunchdags.


Var sedan och tittade i Bunkeflo och vårt gamla hem. Såg likadant ut som när vi flyttade där ifrån. Saknar det lite, men med tanke på alla problem det var där så varade inte sorgen så länge.


Mobilia begav vi oss till sedan. Träffade på Peggie som satt och målade små barn ute i restaurangen. Pörnil kom med pratade med oss.

Massa shopping blev det och sen en runda in till jobb. Maxontaxon flirtade med tjejerna där innan vi stack igen.


Ikea nästa. Massa handlat där med och vid 20.30 bar det av hemåt igen.


        


Redo för Malmö.

 


        



 


från ikea

   

knivarna mannen fick från jobbet

 


lampa, ramar, skålar och halkmatta till lilleman i badkaret

     


jeans, solmössa, strumpor, linne och tröja till lilleman

 


Eftersom lilleman växt ifrån sin gubb-basker så var det rätt tillfälle att köpa sig en gubbahatt. Så förbannat snyg han blir i den! :)

 


mannen tycker de är skitfula men eftersom jag bestämmer så är de snygga och passar perfekt på en fin bebis!

 


kom på att denna tröja var det enda jag köpte till mig själv idag. blir inte ett dugg förvånad. men det är roligare att köpa bebiskläder!

 


en ny skötväska blev det med. den vi har nu till vagnen är lite för liten och vi får alltid packa extra väska. denna är större och lite bättre:)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards