♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 9 februari 2010

Bränner bilder

Av Debora Persson - 9 februari 2010 16:28

Håller på att bränna ner ALLA bilder vi har på skivor. Lika bra att göra det nu, för rätt som det är lägger väl den externa hårddisken med av.

Vill absolut inte förlora bilderna på Maximilian och när jag var gravis iallafall. Känns som de andra bilderna kunde kvitta om det skulle vara så. Men det tar år och dar för det att bränna ner bilderna.

Sen får vi ta och framkalla alla bilder med så man kan ha dom i album med. Det är roligast att ha dom i album än på datorn eller på skivor!


Maximilian har sovit en bra stund nu så snart kommer nog han vakna. Men det är bra att han sover länge, istället för dessa tiominutare han tar. Förhoppningsvis vaknar han pigg och glad och kan vara med mig ute i köket sedan. Han hoppade i sin hoppgunga innan så det drog väl musten ur honom antar jag. Under honom i hoppgungan låg en stor dregelpöl innan. Han dreglar utav bara den!

Får komma bilder senare för vågar inte lägga över dom nu när jag bränner de andra bilderna.

 
 
Malin

Malin

9 februari 2010 20:24

Måste med bränna ner ALLA bilder. Det är ju sånt man aldrig får tillbaka. Är så rädd att datorn pajar, bara sådär. Min förra gjorde det, den bara la av. Hann PRECIS lägga över alla bilder i en extern, när sista mappen var överförd så slocknade den för att aldrig starta igen :D Då handlade det om 2000 bilder :D

http://sillybarbiie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards