♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under september 2009

23

Av Debora Persson - 8 september 2009 11:57

Du är på dag 257 av 280. (91,8%).
Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 4 fulla dagar (v36+4).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 1 okt 2009
Du har 23 dagar kvar till beräknad förlossning.

Av Debora Persson - 8 september 2009 09:08

Vad har hänt med bloggen kan man undra. Nu ser hela sidan ut som alla andra bloggsidor, men den är helt okej. Jobbigt på det sättet bara att man måste lära sig allt nytt en gång till.

Mp3

Av Debora Persson - 7 september 2009 21:01

Har varit och handlat en mp3 idag.

Bryr mig inte om det där så mycket så tänkte jag skulle ha den billigaste och helst med display så man ser vilken låt det är.

Så fick en med 4 GB i och med display.

Men vad gör man med 4 BG?

Jag fyllde med 137 låtar och den låg på 755Mb eller vad det nu var.

Fyller man den till max så hinner man ju ändå inte lyssna på alla låtar innan batteriet tar slut.

Även om man är som jag som byter låt och aldrig lyssnar klart på dom (om jag inte somnar), lyssnar någon minut och sen byter låt, så hinner jag inte med alla låtar i vilket fall.

Skit samma, förstår bara inte varför det ska vara plats till så många låtar?

Jag kan visserligen inte med vad dom där betyde gb, mb och vad det nu är.

Bra med denna var ju visserligen att man laddar den i usb i datorn så man slipper en massa batterier..men som sagt så bryr jag mig inte så mycket. Hinner aldrig lyssna på dom ändå.

Fast det klart om man är ute och går kan det vara trevligare om man är själv som går.

Köpte skiten mest för jag ska ha något när jag ligger på sjukan.

Dom säger ju att man ligger kvar dör två tre dagar innan man får åka hem. Tyvärr.


Efter vi handat min mp3 åkte vi till Triangeln och hämtade min mans mobil som han lämnade in på lagning för någon vecka sedan. Sen blev det kvällsmat och nu ska jag gå och lägga mig och vila 2 minuter och mysa med Sally.

Av Debora Persson - 7 september 2009 14:33

Denna veckan får vi reda på om vi får någon utav de två lägenheterna vi kollat på.. Senast onsdag tror jag vi får veta.

Skulle vi inte få någon av dom så har vi andra vi sökt på som vi snart borde få reda på om vi får titta på dom eller inte.

En av dom vi har tittat på har minskat i sökande, vi var nummer 6 som fick titta på den lägenheten, men det är bara 4 sökande nu så chansen är större nu för oss.

Bara hålla tummarna!

Lillasyster flytta dit om en vecka så hon får kolla lägenheterna åt oss om det skulle vara så eftersom det kan bli ett jävla åkande där emellan annars.

 

Idags ska jag försöka komma ut och gå en runda. Då slipper jag ha ont i ryggen.

Men fört lite vila ochone tree hill.


Av Debora Persson - 7 september 2009 07:36

Du är på dag 256 av 280. (91,4%).
Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 3 fulla dagar (v36+3).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 1 okt 2009
Du har 24 dagar kvar till beräknad förlossning.

I natt har jag vaknat tusen gånger av att jag har haft ont i magen. Den har varit alldeles stenhård. Så sovit bra, det har jag inte gjort. Vaknade dessutom vid lite över 6 när min man steg upp till jobbet.

Steg själv upp sen vid lite innan 7 när min man skulle åka.


Bara 24 dagar kvar tills han ska komma. Lite svårt att fatta det egentligen. Inte långt kvar alls nu ju. 

Av Debora Persson - 6 september 2009 12:01

Idag är jag otroligt seg. Men ska iallafall få lite gjort idag hade jag tänkt.

Ska snart in i duschen så jag kan starta dagen. Hittils har jag bara legat på soffan och försökt sova men det gick inte.


Av Debora Persson - 5 september 2009 21:41

Riktigt höstväder ute idag och det är otoligt skönt. Visst, lite jobbigt kanske. Men det är skönt att sommaren verkar vara över.

Regn, rusk och blåst. Det njuter jag av nu.


Tog bussen till stan innan och möte min man och vi åkte och handlade.

Sally har bantat den senate tiden men plötsligt börjat äta igen så fick fylla på kattmatsförrådet igen. Godis till henne blev det med.


Innan kom hon förresten in med en pippifågel. Hon var ute i max 2 minuter och altandörren var öppen så hon kom inspringandes med en fågel i munnen.

Ut med både pippi och katt och efter 2 minuter igen så kommer Sally in ensam och springer och lägger sig i en flyttkartong och där har hon sovit sen dess.


När vi kom hem blev det Bakad Potatis till middag, så nu ligger vi här, en varsin ände av soffan proppmätta. Jag vid datorn och min man sitter och svär över fotbollen.

Film blir det väl efter fotbollen antar jag.


En bra kväll i vilket fall blev det.

Av Debora Persson - 5 september 2009 20:24

Du är på dag 254 av 280. (90,7%).
Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 1 full dag (v36+1).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 1 okt 2009
Du har 26 dagar kvar till beräknad förlossning.



 

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards