♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 20 december 2012

Stå själv och hög feber

Av Debora Persson - 20 december 2012 22:21

Idag var egentligen Maximilians sista dag på dagis för detta året och på den avdelningen han är på nu.

Efter jul börjar lillebror på hans avdelning och Maximilian går över till den stora avdelningen.

Men i morse var han inte alls särskillt pigg så han fick stanna hemma istället.

Febern kom.

Maximilian var uppe i över 40.6

Stackarn vad han yrade och så varm han var! Så klart var alvedonen slut så mannen fick fara iväg och köpa alvedon till Maxtaxen.

Senare på eftermiddagen kom Patricia och hälsa på oss. Maximilian hade sett fram emot att få träffa henne och så var han typiskt nog inte alls pigg. Men efter att ha fått alvedon i sig och att han fått vila en stund så piggnade han till och febern hade gått ner lite.

Medans Maximilian vilade så fickade vi andra och snackade.

Vilmer var glad i hågen och har börjat tycka det är jätteroligt att stå själv utan att hålla sig i något så det visade han stolt upp hela kvällen!'


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards