♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Inget babysim

Av Debora Persson - 8 augusti 2012 15:09

Lite trist att babysim ska vara just på fredagar här! Vi gick förra omgången och då var det inga problem på fredagarna för sambon var hemma då, men jag ahde velat gå fortsättningskursen såklart men eftersom de varit så knepiga och satt babysim på fredagar när syskon inte är på dagis så kommer det inte gå i höst. Sambon jobbar då för fulla muggar och är knappst ledig på fredagar. Varför har de babysim på fredagar för? Det är ju i stort sett bara de barn som inte har syskon som kan gå på babysim då! Tummen NER! Hade varit mycket enklare men babysim tisdag-torsdag då syskon är på dagis. Icke sa nicke, vi får väl helt enkelt klara oss med att bada i badkaret.

Lite tråkigt, i fortsättningskursen ska man låta barnen börja dyka och det är väl ändå det som är mest spännande när det gäller babysim.


Inget att hänga upp sig på. Just nu vilar båda mina små herrar. Maximilian ska bara få vila en  pytteliten stund så att risken inte är så stor att han vill vara uppe hela natten. Det är det som är så knepigt, ofta behöver han vila lite på dagen för att han är så trött men sover han då så är han uppe halva natten. Sover han inte så klarar han inte dagen. Det finns inget mittemellan där inte.


Nu ska jag ta och plocka i ordning lite innan det är dags för herrarna att vakna till liv igen! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards