♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

Nytt till i vår!

Av Debora Persson - 7 februari 2012 19:29

Vilmer är inte alls glad ikväll och han har skrikit säkert två timmar nu.

Han vill inte äta utan han har nog fruktansvärt ont i magen. Mannen har honom nu men gissar på att jag snart får tillbaka honom. Maximilian sitter på sitt rum och skrattar till filmen har tittar på.


Maximilian har köpt sig en ny sparbössa idag iallafall.

Som en tavla med ram och allt. Hålet där man stoppar i pengar finns ovanpå ramen så vi öppnade upp hans gamla sparbössa och han fick fylla sin nya som ska sitta på väggen sen när vi flyttar.

550 kronor har han tiggt till sig och sparat ihop! :)

 

Nytt till Maximilian att ha i vår!

Jacka, skor och brillor!

 


   

 
 
Jennie

Jennie

7 februari 2012 20:23

Hej!

Nu har jag igång två tävlingar i min blogg.

Den ena gäller ett Sheer Cover kit från Super Glandin: http://jenniemariajohansson.se/2012/february/tavling-i-samarbete-med-super-glandin.html
Och den andra gäller en av tre varor från SmartaSaker: http://jenniemariajohansson.se/2012/february/utkast-feb-6-2012.html

Jag hoppas att du vill vara med och tävla.

Kram,
Jennie

http://jenniemariajohansson.se

 
Fröken M

Fröken M

8 februari 2012 12:58

Fina saker och va duktig han är på att spara :)
Jag tror det är super viktigt att de små får ha en egen sparbössa att stoppa slantar i !

http://www.frokenmela.se

 
Malin

Malin

8 februari 2012 13:58

Saga har en svart gris där det står Svarta pengar på. Och där i ligger det bara mynt, mest enkronor och hon har väl 1800 skulle jag tippa. Så det ska in på hennes konto sen när den är fylld, vilket den snart är :)

http://sillybarbiie.blogg.se

Debora Persson

8 februari 2012 21:00

Antar att Saga med tycker det är roligt att stoppa i mynt i spargrisen? :)
Maximilian brukar fråga om han får en "peng" för han tycker det är skitkul att stoppa i pengar! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards