♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 8 november 2011

Strunta i Sempers!

Av Debora Persson - 8 november 2011 11:58

Det är tur att Maximilian inte ätit cancer från Sempers iallafall..

Att Sempers drog in barnsnacksen Småfolk Fruity sticks banan och dadel, Oaty sticks, och Oaty sticks äpple och hallon eftersom de innehöll mögel är väl en sak men att de inte sa som det var och gick ut med att de innehöll aflatoxin och ochratoxin som är starkt cancerframkallande gifter, så kallade mykotoxiner är mycket värre.

Aflatoxin är bland de mest cancerogena ämnena som finns,

och det enda gift som bevisat kan framkalla levercancer!

Vem vet vad deras andra produkter egentligen innehåller?

Jag tänker inte mata Maximilian med cancer iallafall så kanske dags att bojkotta Sempers helt och hållet?

   

 
 
Sandra

Sandra

8 november 2011 15:40

Ja tack och lov så gör det ju det hehe.

Helgen här har gått i vilans tecken och framför allt på tok för fort.

http://sandrazzz.blogg.se

 
Sandra

Sandra

8 november 2011 15:43

Hmm nu blev det nå konstigt. Kommentaren skickades utan att jag skrivit klart? Och ännu värre är väl att jag inte minns vad jag skrev. Graviddemens även kallat hehe.

Läskigt med sempers produkter, det gillar vi inte. Och hur har jag kunnat missa det? Får lov att hoppas att det bara är dom iaf och inte mat och ersättning som Emilio har ätit massor utav

http://sandrazzz.blogg.se

 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

8 november 2011 20:46

Jag har aldrig gett Knut ngt sådant eller ens burkmat har han fått smaka på och hur glad är inte jag över det nu! Undra hur länge det ämnet funnits i den maten?? =/

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

 
Sandra

Sandra

9 november 2011 14:24

Ja jag vet inte hur jag kunnat missa det. Hörde dock om det på radion kort efter att jag kommenterat ditt inlägg. Man får ju hoppas att dom verkligen går ut med en ordentlig utredning sen så det inte finns i några andra produkter också. Man blir ju lite nojig när det gäller sånt där och eftersom man använt deras produkter och åtminstone jag har tyckt att dom har varit bra och funkat till Emilios mage så hade man förmodligen valt att prova samma till bebisen också.

http://sandrazzz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards