♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under februari 2011

Av Debora Persson - 4 februari 2011 13:58

Tjaaa..

Äntligen fredag! I natt sov Maximilian i sin egen säng hela natten! Inte ofta det;) Inga problem att lämna på dagis heller, först blev det lite gos innan han kröp iväg och när jag sen sa "hejdå" så vände han och började krypa tillbaka, men märkte sen att det går snabbare(?) att gå istället så han reste sig upp och gick resten tillbaka för att kramas lite extra innan jag gick till bussen.

Kom precis hem nu och ska slänga i mig lite kaffe innan jag hämtar min lilla prins på dagis.

Hem och börja packa inför helgen som kommer spenderas i blekinge. Efteråt så beger vi oss hem till in lillasyster för hon ska klippa mitt hår och fixa det :) Mannen tog bilen i morse in till stan så när han kommer hem så hämtar han mig och Maximilian så vi slipper ta bussen hem. Skönt med tanke på att barnvagnen är i bilen just nu så vi får åka till lillasyster utan vagn idag.

Av Debora Persson - 3 februari 2011 19:15

Idag fick vi besök av min mormor och morfar.

De hade frallor och mormor hade bakat en hel stor burk med kärleksmums till mig!

Så det blev fika och lek här hemma.

Roligt att det kom, mormor har bara varit här en gång tidigare (när Maximilian fyllde 1 år) och för morfar som aldrig varit här blev det första gången för honom idag.

Maximilians rum var städat innan vi fick besök men eftersom han skulle visa mormor ALLT han hade på rummet på snabbast möjligast tid så rev han fram en sak, visade snabbt och den funkade, slängde iväg den och drog fram nästa leksak.


Maximilian fick en namnsdagspresent.. Max bil-bok.

 

  Och jag fick födelsedagspresenter... Kökshandduk och servetter...


  Och påfyllning till min snart kompletta lilla samling;)

De mesta ligger egentligen i förvaring men den tog mormor med sig hem för hon skulle fixa en eller två till eftersom allt i får plats i en förvaring..

Av Debora Persson - 3 februari 2011 12:00


 


Ett kit innehåller:
1 st Libero gosefilt i fleece
1 st Libero Baby Soft size 1
1 st Libero Baby Oil
1 st Libero Baby zink
1 st Libero Baby wash
1 st Libero Baby amningskupor
1 st Libero wipes
1 st necessär innehållande 3 samples på babyvård
3 st 50 kronors checkar (50 kronor rabatt vid köp av ett paket Libero blöjor)
1 st graviditetsbok


Tävling hos tiobarnsmamman

Av Debora Persson - 2 februari 2011 21:30

Min Maximilian för ett år sedan!

                      För övrigt så är veckans segaste och jobbigaste dag snart över. När man kommit hem efter en sån här dag så könner man sig trött och lättad. Helgen är nu på ingång. Vi har ätit middag och tittat på

Livet på BB. Pratat med min sötebror som haft en jättebra födelsedag idag♥

Nu är det snart läggdax för vår del.

Av Debora Persson - 2 februari 2011 17:28


 

"Jag deltar i utlottningen om ett presentkort värt 200kr + fri frakt från O-Råsa hos Tant Ulrika!"

Av Debora Persson - 2 februari 2011 06:18

 

Idag fyller min söta lilla lillebror ALGOT 11 år!

Får hoppas han får frukost på sängen och massor av presenter idag!♥


Av Debora Persson - 2 februari 2011 06:15

God morgon.

Guu va seh det är att komma upp på vardagar! På helgerna har jag inga som helst problem med att komma upp men vardagar är katastrof. Jag vet inte hur många gånger mannen får säga till mig innan jag kommer ur sängen...

Men nu är jag uppe, tror min lilla prins stiger upp tidigare än vansligt idag för han ligger och gnäller ilite inne i sovrummet.

Idag är det mitten av veckan. Segaste dagen och helt klart den längsta.. Gillar när onsdagar är över för då blir det snart helg:)

Av Debora Persson - 1 februari 2011 21:04

En glad kille...

  Såklart blev det lite Teletubbies idag med. Idag med sällskap av den blå spagettisleven... Han var så inne i filmen att han inte ens brydde sig att hans pappa kom innanför dörrarna. Sånt händer inte ofta;)   Medans lilleman tittade på teletubbies så bakade jag massor av rosenbröd. Häääärligt.  

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards