♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 7 december 2010

Fotbollskväll

Av Debora Persson - 7 december 2010 20:45

Tro det eller ej, men idag var mannens tåg inte försenat alls...

Sånt händer ju inte alls för ofta nu för tiden. För de skyller ju på så mycket när det är sent. Är det inte för kallt så är det för mycket snö eller så är det för varmt eller växelfel. Ja, alltid är det något. Ikväll är det dessutom fotboll på tv med så blir väl läggdags tidigt för min del antar jag. Han sitter tillochmed och bläddrar mellan två stycken matcher! Jo, idag är jag snäll. För idag är det egentligen Desperate Housewives på tv och det missar ju jag nu. Antar att han får ta och betala tillbaka för det sen :p

Idag var det redovisning i skolan. Litteraturhistoria. Inte det allra roligaste direkt. Men vi hade skrivit om medeltiden. Jag var inte alls road över att behöva göra det pga min hosta men det gick faktiskt bra. Hostan förstod att den inte kunde jävlas och lät bli att hosta så mycket under tiden vi pratade. LH är ju inte särskillt roligt. Folk är inte intresserade av det och det märktes för folket är inte intresserade av att lyssna. Och vi fick inte så mkt tid vi behövde innan vi slutade så det drog över några minuter och de sista minutrarna började ju folk att stampa och klä på sig ytterkläderna för de ville ju gå.. Lagom stressad blir man. Men men, nu är det överstökat så nu kan vi sitta och stampa i glovet resten av tiden:)

Nu blir det till att läsa lite bloggar och fortsätta spela det där som jag illa nog har fastnat för...

  Jag har mina perioder, nu var det längesen jag höll på med dessa spelen men nu har de fastnat igen. Och varje gång jag förlorar blir jag tokig och stänger av spelet. Två minuter senare måste jag ge mig själv revanch och sätter igång igen...

Jag borde plugga istället.....


 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

7 december 2010 21:31

Fan vad tur att Andreas avskyr fotboll lika mkt som jag ;D

Hihhi idag har jag köpt en pulka åt Knut som han ska få i juklapp :D andreas ville inte att vi skulle köpa, men nu hade jag bestämt mig för att han skulle få en! ;D

Hihi kolla filmen som jag nu la ut på min blogg! Knut skrattar hysteriskt! Han har aldrig skrattat så mkt som han skrattade nu :D

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Debora Persson

7 december 2010 22:00

Haha, ja då har du tur! ;)

Haha, ja men Knut kommer bli superglad för pulkan! Det gäller att vara bestämd. Vill man något så ska det bli så:) Den stilen kör jag ofta oxå med :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards