♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 5 maj 2010

Har man åkt på det igen?

Av Debora Persson - 5 maj 2010 20:30

När man väl blivit frisk från magsjukan så hoppar en satans förkylning på mig istället..!

 

Hemma från jobbet nu iallfall. När jag kom hem satt världens gladaste bebis på golvet och lekte med en boll. Passade väl bra eftersom hans far glodde på fotboll med.

Men på mindre än en millesekund ändrades humöret på Maximilian. Han blev rasande och bara skrek och sen somnade han.

Hm, bara det inte var för att jag kom hem ;p


27 dagar kvar till vi åker dessutom. Kommer bli så skönt med semester!

Idag skulle vi dessutom boka platser på flyget. Större platser som man kan sitta vid om man har med sig barn. (dessutom MYCKET större benutrymme.) Smidigt och bra tänkte vi, kostar lite extra men det skulle inte göra något eftersom annars sittytorna är minimala och efter att ha suttit på ett flyg i fyra timmar så kan man inte räta på benen på fyra dagar.

Men tyvärr var de redan uppbokade så vi får sitta och trängas som alla andra :)


Eftersom jag är ledig imorgon så kanske vi ikväll ska sätta oss och glo på den där filmen som alla har sett och som alla verkar älska. Trots att den är nästan 3 timmar lång. Hur det ska gå undrar jag verkligen. Är filmen två timmar somnar jag. Och att filmen dessutom är sciense fiction med en massa blå gubbar(?) gör inte saken bättre för min del eftersom jag inte gillar sådant overkligt. Men om alla säger att den är bra så..



 

 
 
mideria

mideria

6 maj 2010 00:12

filmen är ganska bra kan jag säga bara
jag tycker inte så mycket om såna filmeer
men den går att kolla på :)

http://mideria.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards