♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

Nya Ikea

Av Debora Persson - 22 oktober 2009 09:36

Igårkväll hade vi en otroligt underbart  lugn pojk med. Inget skrik och vi slapp ta vagnen mitt i natten för han inte skulle skrika. Visserligen tog det ett bra tag innan han somnade men det är skitsamma.

Idag är det inget vidare bra väder så blir väl bara en lite runda med vagnen och sen tar vi det lugnt hemma.

När mannen kommer hem sen från jobbet så ska vi åka till nya Ikea. Är väl inte det allra bästa att dra ut där med lilleman när det är så mycket folk där, men eftersom vi flyttar nästa vecka och Kristianstad har ingen Ikea får det helt enkelt bli nu. Mannen jobbar sen hela veckan med och i helgen lär det ju vara mer folk..

Är bara lite småsaker vi behöver.

Tänk att det bara är dryga veckan kvar tills vi lämnar Malmö!

Det som är lite tråkigt är ju att lillasyster inte kommer bo kvar sen i sin lägenhet så nu kommer vi inte alls bo så nära. Visserligen flyttar hon väl inte så långt, är väl fortfarande cykelavstånd.

Hade varit mycket roligare om vi i stort sett bott grannar men sånt får man ta. Får hoppas på en hel del besök av henne iallafall!:)


                   



 
 
karin

karin

23 oktober 2009 10:17

jag kommer och hälsar på hela tiden iallafall:D

http://kaarin.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards