♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Ikea idag igen

Av Debora Persson - 15 september 2009 18:49

Efter barnmorskemissen var jag som sagt på dåligt humör, och dessutom var jag otroligt trött och vile bara sova, men ändå inte. Hade ju besök och kände dessutom för att göra något.

Fick tänka att jag får vila ikväll och dessutom har jag hela dagen i  morgon jag kan sova:)


Så jag, Fia och min man tog på oss och gick en runda. Det har varit fint väder ute idag men ganska kallt.

Efter rundan och lite slapp vid tvn så åkte vi in till stan. Min man skulle börja jobba vid 14.30 så åkte in lite innan det och käkade lunch tillsammans inne i stan.

Sen drog han till sitt jobb och vi drog till IKEA.

Ikea är inte bra för mig för jag gör alltid av med pengar där..:P

Men jag gjorde av med en nolla mindre än Fia iallafall:P Handlade inte så mycket och det jag handlade var faktiskt saker till vvår nya lägenhet som vi behöver. Inget onödigt. Inte vad jag tycker nu iallafall:D


Affären nästa, jag skulle handla äpplen för ska, kanske ikväll om ja orkar göra äppelpaj. Annars får det väl bli i morgon.

Blev lite snack till innan Fia var tvungen att åka hem igen.

Hon fick med sig lite flyttlådor vi packat så slipper vi ha dom här. Så dom får stå hemma hos henne sålänge!:)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards