♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 29 maj 2009

29 Maj- Nytt åk

Av Debora Persson - 29 maj 2009 11:38

Fan vad det är tråkigt att bara sitta ovh vänta. Som när man var lite och väntade flera timmar på att tomten skulle komma.

Nu väntar jag visserligen på att klockan ska gå så jag kan komma till jobbet.

Har inget kul att göra här hemma nu ändå. Sally är ute, Bosse har gått och lagt sig och min man gick precis till sitt jobb.

Jag behöver inte åka förrän en timme, en och en halv.

Tar hellre bussen om en timme så slipper jag sitta hemma och glo iallafall.


Höstens nya åk är beställt. Kanske tidigt, men det skulle ta iallafall 7 veckor innan den skulle komma. och då har vi åtminstone kommit in i v 30. Och m ed min vanliga tur när det gäller att beställa på internet så kommer alltid sakerna senare än vad dom ska.

Får ju hem en bilbarnstol i samma tyg med, men den pröjsar mamma åt oss:)

Kan ju vara bra att ha allt hemma med man ska ha.




 
 
Ingen bild

Frida

29 maj 2009 11:58

Guud vilken söt barnvagn, kommer bli grymt läckert med en bilbarnstol i samma med! Måste ses snart, innan jag bli tokig! : )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards