♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under januari 2009

Av Debora Persson - 2 januari 2009 09:56

Nyårsafton


Dagen började ju med arbete fram till 15. Trodde inte att så mycket folk var ute påa ten på nyår, själv hade jag varit hemma och fixat.Min man, Negern och Oskar hämtade mig.Och det var dax för oss att hämta Carro på Centralen.


Åkte sedan till affären för att jaga partyhattar men det hittade vi inte så fick bli utan. Det blev att vi spelade Absolut Överens med.


Såklart fuskade det andra laget eftersom dom vann, och mitt lag vinner alltid annars så nått skumt var på G.Senare kom Jenny, Abb, Emma och Emmas kompis hit.Sist kom även Fanny hem från jobbet.


Raketskjutning blev det med. haha Lånade en back med fulla flaskor i, så den snodde dom sen i tron att det var nått annat än, vad var det nu, Flädersaft:) haha.


Festen fortsatte till 2.00 här hemma sen drog vi hem till Fanny och festade till 04.00.Men då hade min man och Oskar lagt sig redan. Så när jag och Negern kom hem flög vi på Oskar och ville väcka han men han hotade bara med att Negern skulle få gå hem till Blekinge, så det var väl inte värt det.    





1 Januari



 Ingen är särskillt nyter eller pigga när vi vaknar dagen efter.Fulla fortfarande, min man kom hem från jobbet ett x antal timmar tidigare med dessutom, vid 12tiden är alla dödshungriga så drar och köper pizza.


Sen är vi allmänt döda tills Oskar, Negern och Carro drar hem, jag, Fanny och min man kollar tv fram tills vi ska käka igen.Jag och Fanny skulle pka in till stan och handla maten.


Poliskontroll på vägen med 400 poliser. Vi höll på att skita på oss. haha herregud. Men det var ganska kul, åkte ju på allt förutom blåsningen. haha Fan jag var livrädd.   


Bilder från Nyårsafton!  

 






















 












   



Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards