♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under april 2011

Av Debora Persson - 8 april 2011 06:07

För en vecka sen var Maximilian på bvc och fick spruta. De sa att det kan ta 1-2 veckor då kan han få feber.

Efter dagis igår så kändes han varm men var pigg. Senare vid läggdax var han ännu varmare.

I natt var han helt kokhet över hela kroppen och är fortfarande så idag blir han hemma.

Han ska vara hemma med sin pappa och mysa hela dagen. Det gillar han nog! :)

Av Debora Persson - 7 april 2011 21:15

Jag vet en som har gått som på nålar, som har velat veta hela kvällen här (min pappa! ;)),

men det är ingen som har vetat förrän nu då..

Nu får ni veta allihopa.

Roligt va?

Vad passar inte bättre än detta en dag som denna?

5 år.


 

Av Debora Persson - 7 april 2011 17:15

Idag är det 5 år sedan jag & Dennis blev tillsammans!

På 5 år hinner man med mycket!

Vi har flyttat flera gånger, bott i Asarum, Mörrum, Malmö och nu i Kristianstad.

Hunnit med Turkiet två gånger och Egypten en gång.

Och bäst av allt fått världens finaste kille Maximilian!♥

Vi är inte sådana som firar sånthär direkt och har aldrig heller gjort men något litet blir det väl men det får ni kanske se sen:)

Mannen är iallafall på väg hem från jobbet och förhoppningsvis kan tåget vara i tid idag. Jag är dunderseg och har en jäkla huvudvärk. Min lilla älskling bestämde sig precis för en liten powernap nu så jag ska ta en alvedon och sätta mig brevid mitt lilla hjärta.



 

Av Debora Persson - 7 april 2011 14:55

Jag tävlar hos Erika som har just nu har en tävling på en goodiebag där det finns hur många bra priser som helst!




GoodieBag 2011!!  

Det blir mycket information nu så Läs Noga det tjänar du på!

Denna tävling är inte som andra goodiebagtävlingar. Den har inget slutdatum och inget bestämt antal vinnare. Detta är en tävling som hela tiden ger det lilla extra och hela tiden förändras och förnyas. Hur då? Det ska jag förklara. Vinnare dras på löpande band lite när som helst. Det kommer alltså bli flera vinnare under tävlingens gång. Detta för att öka vinstchansen för alla så att så många som möjligt ska få vinna! Vinnaren får välja x-antal produkter ur bagen. Tävlingen kommer pågå ända fram till sommaren, då den stora finalen sker! Kom ihåg att kika in lite då och då så du inte missar om det är just du som vunnit! 


Tävlingsregler



För 1 lott (Obligatoriskt) :
Skriv och länka om tävlingen i din blogg. Använd alla tre bilder!
Glöm inte att kontrollera så länken fungerar!
Har du ingen blogg kan du mejla dina vänner+mig
Har du öppen profil på facebook kan du tipsa där.
Skicka en kommentar med länken, eller ditt facebooknamn. 


För fler lotter :
Varje dag kan du få en extra lott genom att skicka en kommentar till detta inlägg!. Det räcker med att du skriver exempelvis "Hej. Jag kommenterar för lott nr 2" eller så skriver du bara "Nu är jag här igen" men glöm inte E-post så jag vet vem som är vem! Endast 1 kommentar/lott per dag! Annars blir din lott ogiltig. Ju fler dagar du kommer tillbaka och kommenterar desto fler lotter tävlar du med i dragningarna! Enkelt :)



Priser i Bagen just nu
Bilden uppdateras hela tiden

     

Av Debora Persson - 6 april 2011 19:30

Idag var det Louisiana och Danmark som gällde!

Kollade in Picassos tavlor!

Massor av bilder togs, men inga på Picassos tavlor. Man fick inte ta kort på dem, och man vågade inte tjuvfotografera några bilder heller för där gick vakter överallt.

Strax efter 17.00 anlände vi till Kristianstad igen.

Maximilian blev jätteglad när Oskar hämtade honom på dagis idag! Jag trodde han skulle bli ledsen men icke! Det gick jättebra! :D



Klicka på bilderna så ser ni bättre! :)

 



                      



             


       


                                 


 

Av Debora Persson - 6 april 2011 06:23

Att vakna på fruktansvärt dåligt humör och helt och hållet på fel sida är inget att rekomendera när man ska iväg och tillbringa dagen i Danmark.

Idag ska vi ju vara glada! Går nog över.

Oskar ska förresten hämta Maximilian på dagis eftersom jag kommer hem senare idag.

Får se hur det går, Oskar har aldrig hämtat på dagis tidigare, inte ens varit där så ska försöka guida honom till rätt avdelningen idag. Går nog skitbra!

Mannen kommer som vanligt hem vid 19 efter sitt jobb.

Nu ska jag väcka min lilla älskling så vi hinner gosa lite innan vi beger oss på olika håll för dagen.


ett år sedan

 

Av Debora Persson - 5 april 2011 18:15

I morgon ska vi ju till Louisiana i Danmark och då har vi idag tittat på film om Picassos liv och därefter lyssnat på föredrag om honom, hans tavlor och Louisiana. Filmen var rätt rolig, Gösta Ekman spelade Picasso. En gammal film men den var ändå bra!

Föredraget var med bra och intressant, problemet var bara att man var så fruktansvärt trött så man höll på att somna hela tiden.

Men man fick veta massor intressant!

Men ska ändå bli rätt roligt att åka iväg och titta på hans tavlor faktiskt!

Det är inte ofta man gör det..


       

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards