♥Så Älskade Från Första Stund♥

Alla inlägg under april 2011

Av Debora Persson - 1 april 2011 12:47

Fruktansvärt seg morgon att vakna till idag. Men tillslut kom vi upp.

När jag och Maximilian kom till dagis var där livat. Vet inte hur många barn som skrek efter sina föräldrar men det var nog inte så många som det såg ut att vara, men det lät som en hel småbarnsavdelning. Trodde det skulle bli ett helsike att lämna mitt hjärta men det var inga som helst problem.

Han vinkade till mig i fönstret.

  

I skolan startade vi dagen med nationellt prov igen. Tredje delen, hörövning. Tjena mors vilken dynga. Förstod knappt hälften. Men men sånt är livet.

Lektionen efter hade jag och Nadia för oss själva. Vi tränade på genetik vi.


För övrigt så kan jag meddela att jag kommit in på skolan jag sökt. Haha. Samma osm jag går på nu så vet inte om jag ska kalla det lycka men nu har jag iallafall något att göra ifall det skulle skita sig med våra planer vi har till hösten. Så i värsta fall har jag ett collegeår som väntar mig.



Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards