♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Ny hall!

Av Debora Persson - 19 april 2013 13:00

Som jag skrev igår börjar det likna en hall här hemma nu.

Och visst är det en sjujäkelens skillnad! Kolla själva!

Från detta:

 

Till detta:

     

Hallen är ju ganska lång till en början innan man kommer in till hatt-och skohyllan så därför ska jag lite senare ta och köpa ett träd att ha innanför dörren som man kan hänga sin jacka på.

Det kommer bli kanoners! -->

 

 

Men som sagt det är en hel del kvar att göra och jag är redan så jäkla trött på att!

Väggarna käkar färg och man målar och målar. Det tar aldrig slut. Men väggarna är iallafall klara.

Bara tråkiga lister och taket som ska fixas vid nu.

Idag blev det ingen skola för min del. Jag är helt slut.

Tänkte ändå igårkväll att jag kunde masa mig iväg till skolan i två timmar.

Det skulle jag ju klara men jag har vaknat tusen gånger i natt med sprängande huvudvärk och hemsk hosta och i morse var jag mer död än levande.

Inget roligt att ta helg med. Mysdress hela dagen och man orkar inte göra någon nytta alls.

Jag hoppas verkligen jag slipper må såhär kasst hela helgen!

Det är många som är sjuka nu tycker jag och jag hoppas absolut inte att någon av mina små prinsar blir sjuka nu bara.




 
 
Ingen bild

Fia

19 april 2013 22:23

Vilken skillnad :-) Blir ju hur bra som helst :-)

 
Lisa - mamma till Knut & Agnes

Lisa - mamma till Knut & Agnes

23 april 2013 15:28

Läste det här inlägget från mobilen i fredags, men eftersom att jag hatar att kommentera från mobilen så gör jag det nu istället :) jag sitter inte så mycket framför datorn nu, utan det blir mest från mobilen som jag läser. Det är så himla praktiskt :D

Det blev en riktigt stor skillnad! Jättefint! Jag vill oxå göra om våran hall, då det är furupanel där nu! Men vi kan inte göra om den, för hallen står i en utbyggnad och den lutar, vilket betyder att vi kanske måste bygga om den helt och hållet. Å det ska man ha råd med :P så just nu får jag stå ut med furupanelen :P men jag har planerat annars en vit hall med stora garderober som har spegeldörrar på sig :D

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards