♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

Vår helg!

Av Debora Persson - 27 januari 2013 19:51

Haft fullt upp hela helgen så har inte alls hunnit skriva här sen i fredags.

Igår, lördag så tog vi det rätt lugnt på förmiddagen. Fixade lite här hemma och packade lite traderagrejer som skulle skickas iväg. Sen på eftermiddagen åkte vi hem till mamma som skulle bjuda på middag. Vi tillbringade hela kvällen sen hos mamma och de andra.

       



Idag började dagen ganska sådär festligt.

Alla var på taskigt humör i stort sett.

 Vid 10 började Maximilians gympa och jag följde med honom dit idag. Vi tog pulkan upp till gympan nu när det kommit lite mer snö. Dock gick det inte att åka pulka hela vägen för det var för lite snö på vissa ställen så min lilla herre fick traska på lite med.

Gympan gick bra som vanligt och han fick springa av sig. Lika glad som vanligt :)

     


Efter gympan var jag så trött så jag däckade på soffan en stund innan jag hade två ylande pojkar hängandes över mig.

Upp och hoppa!

Mannen och Maximilian åkte sen till barnens farmor och farfar en stund medans jag var hemma med Vilmer som behövde lite vila en stund. 

När de kom tillbaka fick vi åka och handla. Denna veckan har vi inte hunnit veckohandla så det fick bli idag istället. 


Och efter veckohandligen har mina små pojkar varit riktiga små huliganer.

När jag försökte arbeta ylade båda pojkarna så man fick skavsår långt inne i huvudet. Jag kom på den smarta lösningen att trycka in hörlurarna till mp3spelaren i öronen och på det satte jag på mig Maximilians hörselskydd.

Jag måste ju säga det att det lilla stunden med endast musik i huvudet gjorde susen.

Hörlurar och hörseskydd ska jag använda mig mer av i fortsättningen. 

Nu ligger iallafall en av pojkarna i sin säng. Han hostar visserligen en hel del så han vaknar hela tiden.

Maximilian är övertrött man han sitter iallafall stilla och är tyst nu så får hoppas han håller sig stilla nu innan han somnar ♥



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards