♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

Ny fullspäckad vecka!

Av Debora Persson - 16 juli 2012 07:27

God  morgon!

Eftersom sambon jobbat i helgen och är ledig idag så känns det inte som om det faktiskt är måndag idag men det ska det tydligen vara. Ny vecka och den är fullspäckad!

Det är Östersjöveckan! I morgon och på onsdag så är det trav här i Asarum! På onsdag är det även dags för sexmånaderskontroll med läkarundersökning för Vilmers del. Ska bli kul å se hur mycket han växt nu på senaste tiden. Från att ha använt stl 62 och bytt till 68 så är det plötsligt dags att börja använda 74. Knappt någon 68tid!

På torsdag så är det dags att träffa pippi och piraterna i Norje!

På fredag är det dags att vara barnlediga för första gången på väldigt länge. Då blir det festivalbesök! :)


Idag var vi uppe vid 7 igen då Vilmer har kommit på att det är roligt att vakna innan 7, ligga och vara pratglad och pigg, väcka mamma så hon får masa sig upp och leka, för att sen en kvart senare- när mamma piggnat till så pass mycket att hon inte kan lägga sig igen, ja då är det dags att fortsätta sova tycker Vilmer.. !

Knepiga onge, vakna inte så tidigt!


Förra året när vi var och lekte i norje med pippi och piraterna. Då var även Kling och Klang där. En av dom väldigt bekant och lik Maximilians morfar... får se vad morfar och suss är för fint detta året:)

 


 
 
Agnes, nybliven mamma

Agnes, nybliven mamma

16 juli 2012 11:46

Två tävlingar igång! Har du deltagit? Inte? Gör´t!

Vad sägs om att smsa i bubbelpoolen och knäppa kort under vattnet?
Vinn vattentätt mobilskal (passar de fleska touch mobiler) http://aggehh.blogg.se/2012/july/vinn-en-sealabox-vattentatt-fodral.html

Lottar även ut ett sommarkit innehållande bland annat UV mätare!
http://aggehh.blogg.se/2012/july/vinn-sommarkit-fran-1177.html

http://aggehh.blogg.se

 
Ingen bild

Fia

16 juli 2012 22:27

Åhh vad han växer den lille, inte klokt, tiden går alldeles för fort. Vi ska med till Norje på torsdag så då ses vi hoppas jag :-) Saknar er <3

Debora Persson

17 juli 2012 07:57

Ja det gör vi alldeles säkert!:) Är ni hemma nu?

 
Lisa - mamma till Knut & Agnes

Lisa - mamma till Knut & Agnes

16 juli 2012 22:28

Knut hade inte heller någon speciellt lång strl 68 preiod! Jag kunde väldigt snabbt börja använda strl 74, så strl 68 var ganska onödig :)

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fia

17 juli 2012 10:06

Nej vi kommer hem imon nån gång :-)

Debora Persson

17 juli 2012 11:03

Vad skönt. Hoppas ni haft bättre väder än oss iallafall!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards