♥Så Älskade Från Första Stund♥

Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Så mycket frågor

Av Debora Persson - 9 december 2009 09:03

Har inget bättre för mig nu i väntan på att Maximilian ska somna så jag kan hoppa in i duschen och göra mig i ordning så vi kan åka in till stan med min syster.


1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den sista du träffade? Mannen
3. Hur lång är du? Ingen aning?
4. Vilken var den senaste film du sett? Flickan som lekte med elden kanske?
5. Vem ringde du senast? Kalleponken
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "OK"
7. Vad är dagens planer? Jag ska in till stan med Milian och syster. Sen hoppas jag på att hon kan vara lite barnvakt så jag kan fixa här hemma.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa. Jag hatar min telefon och när jag ska smsa så trycker jag alltid på fel knapp och skickar tomma sms hela tiden.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Två veckor sedan?
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du idag? Vid 7tiden. Det tyckte min son var lagom tid att vakna på idag.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat?
14. Vilken är din favoritplats? Beror på.
15. Vilken plats föredrar du minst? Beror oxå på.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis bor vi i ett hus. Har fler barn, en utbildning och annat jobb.
17. Vad skrämde dig som barn? Vet inte?
18. Vem fick dig att skratta senast? Maximilian när han skrattar, skrattar jag med
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Antagligen, för jag äger inga
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar. och stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 men sover just nu bara med 2
23. Hur många landskap har du bott i? 3 (Blekinge, småland och Skåne)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja .
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror ju på när?
26. Är du social? Beror på sammanhang & vilka folk det gäller.
27. Vilken är din favoritglass?  Ibland älskar jag glass och äter allt. Ibland gillar jag inte glass och äter inget
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag skulle resa, försvinna i tvåtre veckor och så skulle jag handla tills jag tröttnat, lägga undan en massa och sponsra familjen med en slant.
29. Tycker du om kinamat? Japp.
30. Tycker du om kaffe? latte
31. Vad dricker du till frukost? om jag äter frukost blir det oboy el juice
32. Sover du på någon särskild sida? Ligger aldrig stilla ändå
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Självklart.
35. Är du en beroendemänniska? Jag tycker om att ha koll
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja min kusin.
37. Vill du ha barn? Förutom min stjärna jag har nu så blir det nog några till senare

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska isf
39. Har du någonsin åkt ambulans? nix
40. Föredrar du havet eller en pool? beror på. jag måste kunna se botten i havet så inga fiskar är i närheten. Annars får det bli poolen för min del
41. Vad spenderar du helst pengar på? Hemmet och Maximilian
42. Äger du dyra smycken? njae
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? choklad
45. Vem är den roligaste människan du känner? Frivilligt eller ofrivilligt?
46. Välj ett ärr på din kropp? Kanske det på handleden jag fick när jag och Jackline eldade på plastflaskor och jag fick smält plast på mig.
47. Vad har du för ringsignal? Ingen aning. Jag hatar min telefon
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja en rosa prinsessklänning och en pälsjacka. Tyvärr är det inget min son skulle vilja ha på sig.
49. Flirtar du mycket? Nu nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? midsommar i Mörrum tror jag
51. Kan du byta olja på bilen? Nej. Kan inget om bilar och den dagen jag kommer behöva byta olja så ringer jag min pappa som är expert:)
52. Har du fått fortkörningsböter? Inte ens med cykel :(
53. Vilken var den senaste bok du läste? Det var nog någon gravidbok eller nått.
54. Läser du dagstidningen?  ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? Dansar?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Det enda vi får in här hemma är Lugna favoriter!:/
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? antagligen vad jag skulle hinna göra eller handla
59. När var du i kyrkan senast? jisses.. det var nog på ett dop förra våren kanske?
60. Vilka personer utmanar du? Den som vill?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Debora Persson - 5 maj 2014 13:16


Ni hittar mig istället här http://debbie.bloggplatsen.se/     ...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 20:23

Idag sken verkligen solen! Vi har varit ute, eller åtminstone grabbarna. Jag höll mig inne och fixade med de som behövdes fixas här hemma. Övningskört har jag också gjort. Gick väl sådär idag. Höll på att krocka två gånger. Jag har verkligen noll k...

Av Debora Persson - 29 mars 2014 08:15


Nu kan jag äntligen titulera som som något så stort som FASTER! Jag är ju den enda i syskonskaran som inte haft syskonbarn. Men nu så äntligen har jag blivit faster till storebros lilla Ines. ♡♡ Hon kom igår på förmiddagen och lika ra...

Av Debora Persson - 28 mars 2014 20:19

Vilken helt fantastisk bra start vi fick på denna helgen! Ett datum att lägga på minnet med andra ord. Och på födelsedagslistan ♡♡ Vaknade upp i morse och med tankarna på helt andra saker! Vilka tvärvändningar! Likaså vädret, i...

Av Debora Persson - 27 mars 2014 10:09

En regnig och grå dag idag. Jag som hörde det fina vårvädret skulle komma idag? Förhoppningsvis kommer det nu till helgen så vi kan tillbringa mycket tid utomhus med grabbarna. Några ärenden inom stan om en stund. Jag ska hämta ut ett nässpray ...

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards