♥Så Älskade Från Första Stund♥

Inlägg publicerade under kategorin Videoklipp!♪♫

Av Debora Persson - 22 augusti 2010 10:52

Maximilian säger "mammamma" Mamma.


(jag vet, dålig & mörk bild)


Av Debora Persson - 22 augusti 2010 10:46

Klipp från igårkväll.

Maximilian tittar på Sommarkrysset & har absolut inte tid med mamma då.

Han är helt inne i programmet.

(mörk bild, jag vet)


Av Debora Persson - 10 augusti 2010 08:03


Klipp från igår på mitt lilla hjärtegull.


Vi var uppe vid 7 idag. Nu ska vi ta och bege oss bort mot studentlägenheterna för K ringde innan och behövde hjälp med en sak så vi beger oss snarast. Usch, ingen lust alls att ta mig ut nu. Ser ut som ett jäkla troll i huvudet men det får gå ändå. Kan ju inte vara så mycket folk ute nu...

Sen när vi kommer hem får vi se vad dagen kommer bjuda på. Ska ta och fixa lite här hemma iallafall för i morgon får vi besök på morgonen/förmiddagen :)

Av Debora Persson - 2 augusti 2010 17:55



Så, nu har jag lyckats fixa så jag kan lägga upp klipp på bloggen. Innan gick det tydligen inte och  när jag skulle prova idag igen så blev det tre likadana klipp efter varandra hela tiden. Men nu ska det tydligen gå...

Har ju försökt lägga upp klipp redan från när vi var i Turkiet men då var de i för stort format och för långa och allt det där..


Iallafall så är det Maximilian som leker med ett par pantflaskor i filmen och det är en jäkla fart på honom :)

Av Debora Persson - 30 maj 2010 08:32

God morgon.

Ingen sovmorgon idag inte. Idag väckte Maximilian oss lika tidigt som vanligt. Låg och gosade i sängen en stund innan vi steg upp.

La oss ändå rätt så tidigt igår så lite har vi fått sova ändå.

Tyskland vann ju Eurovision igår. Vi såg det ju inte eftersom Sverige inte fick vara med och tävla.

Men eftersom mannen är en tvättäkta halvtysk så får vi väl vara glada för att Tyskland vann helt enkelt.

Låten var väl inget speciellt kan man tycka men ändå..



Idag har vi en hel del att pyssla med här hemma. Hade hoppats på att lillasysterK hade kunnat komma och leka med Maximilian medans vi gjorde det vi skulle men hon skulle iväg.

Men det löser vi själva:) Idag har vi som sagt fullt upp, i morgon får vi besök av Fia och så ska vi tvätta massor. Galet mycket tvätt! Tisdag måste vi packa för att sen ge oss av på natten!

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards