♥Så Älskade Från Första Stund♥

Inlägg publicerade under kategorin ♥ Maximilian 0-1 år ♥

Av Debora Persson - 30 augusti 2010 08:25

Kan ni tänka er att om en vecka så hemmatiden för Maximilian slut!

Han börjar på dagis! Då är det dags för inskolning i två veckor först men sen ska han klara sig själv utan mamma & pappa hela dagarna! ;(


 

Av Debora Persson - 28 augusti 2010 09:56

Bild från i veckan...


 

Av Debora Persson - 26 augusti 2010 18:52

Mest för att jag älskar honom över allt annat.


    

Av Debora Persson - 25 augusti 2010 20:41

Du är det finaste jag vet, du är det vackraste i världen.
Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna,
som fåglarna, som blommorna på marken.

Du är min ledstjärna och vän, du är min tro, mitt hopp, min kärlek.
Du är mitt blod och mina lungor, mina ögon, mina skuldror,
mina händer och mitt hjärta.

Friheten är ditt vackra namn, vänskapen är din stolta moder,
rättvisan är din broder, freden är din syster,
kampen är din fader framtiden ditt ansvar.

Ja du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen.
Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna,
som fåglarna, som blommorna på marken.


 

Av Debora Persson - 23 augusti 2010 21:01

Maximilian rusar omkring snabbt som fasen med sin lilla vagn nu. Tyvärr är ju inte rummet så jättestort så han krockar rätt ofta med väggen eller fåtöljen. Men jisses, han är snabb som en vessla :)


Av Debora Persson - 23 augusti 2010 16:41

11 Månader & 5 timmar &


56 minuter.


  

 

333

Av Debora Persson - 22 augusti 2010 22:04

333 dagar


 

Av Debora Persson - 22 augusti 2010 13:22

I väntan på att mormor & de andra ska komma och äta tårta med oss..


 

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Ovido - Quiz & Flashcards