♥Så Älskade Från Första Stund♥

Inlägg publicerade under kategorin ♥ Maximilian 0-1 år ♥

Av Debora Persson - 13 september 2010 18:52

Idag kom fjärde tanden upp:)

Femte tanden är på god väg och kommer säkert när som helst:)



 

Av Debora Persson - 13 september 2010 18:39

Efter att ha varit på lekplatsen igår så somnade Maximilian på vägen hem så när vi kom hem la vi honom på soffan.

Efter en stund låg han såhär och sov ;)


   

Av Debora Persson - 13 september 2010 16:00

Maximilians 6:e inskolningsdag på dagis idag.

Jag var nere och lämnade honom och han vinkade glatt till mig när jag skulle gå.

Han ville givetvis in och leka med detsamma.

När mannen sen hämtade honom vid 11-tiden

berättade fröknarna att att

de äldre dagistjejerna hade sagt att när de får barn när de blir stora ska deras barn vara lika söta som Maximilian är.

Bra jobbat Debbie & Dennis, vi har lyckats avla fram ett alldeles utmärkt exemplar till son. Han charmar då alla vårt lilla hjärta!

En annan ville bara ha flickor när hon får barn, men hon har ändrat sig efter att ha träffat på Maximilian. ;)

♥♥♥


För övrigt är det måndag och ny vecka igen. Veckorna rullar på i megafart och om 10 dagar har vi fått oss en tvättäkta ettåring i familjen. Tiden går fruktansvärt fort! Kan knappast få in det där i hjärnan att vår lilla son snart fyller ett år!?


   


Av Debora Persson - 12 september 2010 17:07


 


            

Av Debora Persson - 9 september 2010 20:20

Ikväll tittar vi på Idol och myser.

Maximimilian sov innan men vaknade av att han gallskrek.

Mardröm?

Nu iallafall är det mys i soffan med idol och lite gottis.

Maximilian har blivit snorig alla redan, visst att de sa på dagis att han kommer bli sjuk om ett tag med alla nya baciller bland barnen och allt det där, men redan hade vi inte förberett oss på.

Och fläskläppen på detta med. Ikväll förtjänar min son extra mycket kärlek!


Soffmys

notera tröttisen på bilderna...

     

       

Av Debora Persson - 9 september 2010 19:06



  

Ätit russin och glott på tv...

 


  Fläskläppen.

Av Debora Persson - 9 september 2010 16:48

Hemma från skolan, mina pojkar hämtade mig idag igen :) Slapp bussen.

Maximilian fick som sagt en fläskläpp på dagis.

När han satt i sandlådan så tappade han sin napp (han fick ha nappen i munnen för annars åt han sanden:)) och när han då skulle sträcka sig efter den så trillade han på något sätt och fick sig en fläskläpp. Min lilla stackare.

Men nu är han glad. Och då är det lycka :)


Av Debora Persson - 9 september 2010 12:34

Tre timmar av skolan kvar. Sitter och ska snart ha Foto resten av dagen.

Fått rapport om att min son slagit sig på dagis idag och fått en jäkla fläskläpp när han satt och lekte i sandlådan. Ingen bra start för mitt lilla hjärta :(

Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards