♥Så Älskade Från Första Stund♥

Inlägg publicerade under kategorin ☆ Ellion 0-1 år ☆

Av Debora Persson - 27 december 2013 21:08

Vi är nu äntligen hemma från BB. Lillebror är helt perfekt och ligger just nu och sover brevid mig. De stora pojkarna har vi hämtat hem så nu är hela familjen äntligen samlad!


Lillebror ska alltså heta Ellion.

En 3530 gram tung och 51 cm lång kärlek.


Förlossningen gick, som jag skrev igår snabbt som sjutton, precis som med Maximilian och Vilmer och någon smärtlindring blev det heller ingen alls.

Två nätter på BB och vi har längtat efter barnen hemma som haft det bra hos först farmor och farfar för att sedan åka vidare till mormor.

Jag skriver mer sedan när jag har tid. Har ju inte skrivit något om julen heller eller ens packat upp julklapparna, det hann vi ju inte eftersom vi fick åka och föda barn istället så hela denna helgen ska vi mysa och packa upp julklappar! :)


Debbie


Debbie, 26 år.
Mamma till
3 prinsar.

♥♥♥
Maximilian -09
Vilmer -12
Ellion -13
♥♥♥

Mitt Liv.

♥ Familjen ♥

Tidigare år

Tidigare skrivet

Invisible Friend

 

Ställ din fråga till mig!

Gravidbloggar

Länkar

Letar du efter något speciellt?

Följ bloggen!

bloglovin Mamma till Maximilian 20090923

Trafik


Skapa flashcards